Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از  قزوین؛ محمد حسین اسماعیلی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در پانزدهمین نشست شورای اطلاع رسانی استان اظهارکرد: امیدوارم تلنگرهایی که به ما می خورد و شرایط سخت کرونایی را که همه ما از نزدیک درک می‌کنیم سبب شود در خصوص پروتکل های بهداشتی بیشتر رعایت کنیم و با عادی انگاری سبب اوج گرفتن این بیماری نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: بر اساس گزارش معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و دبیر کمیته شورای اطلاع  رسانی کرونا، استان قزوین در آذرماه سال جاری در خصوص رعایت محدودیت های تعطیلی مشاغل و رعایت منع تردد در شهرها وضعیت خوبی داشته ایم و بالای ۸۵درصد رعایت شده است ولی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، استان قزوین زیر ۸۵درصد رعایت داشته که این موضوع نیازمند توجه مسئولان حوزه بهداشتی استان است.

اسماعیلی در ادامه اظهار کرد: ما تناقضاتی را در مورد اجرای مصوبات ستاد کرونا در استان همچون ممنوعیت فعالیت های برخی اصناف و مشاغل و برپایی جلسات در ادارات با تعداد افراد زیاد، عدم نظارت بر تردد وسایل نقلیه در ورودی شهر ، برپایی مراسمات عزاداری ملاحظه می کنیم که باعث ایجاد یک سری مشکلاتی در زمینه های مختلف شده است زیرا این مسائل به صورت شفاف برای مردم تبیین نشده لذا اگر این موارد برای اصحاب رسانه و شورای اطلاع‌رسانی استان تبیین شود، گامی مهم و اثرگذار در جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی دقیق است.

این مقام مسئول بیان کرد: در خصوص بحث نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به عنوان سخنگو که حق مصاحبه با رسانه ها را دارند،  مصوبات خوبی را در شورای اطلاع رسانی در استان داشتیم و با پیگیری هایی که انجام شد تاکنون ۱۹دستگاه سخنگوهای خود را به ما معرفی کرده اند.

او عنوان کرد: یکی دیگر از مصوبات شورای اطلاع رسانی استان در خصوص آگهی های دولتی و ثبتی بوده است که مجموعا تعدادکل آگهی های دولتی از اول سال99 تا کنون 272مورد و تعداد آگهی های ثبتی سامانه ای از اول سال 99 تاکنون 2689مورد و تعداد کل آگهی های ثبتی به صورت حضوری 1450مورد بوده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به مکاتبات و پیگیری های لازم در خصوص اعلام آگهی های دولتی از سوی دستگاه ها و شهرداری ها مقرر شد از این پس دستگاه ها و شهرداری هایی که توزیع آگهی های دولتی را طبق قانون رعایت نکنند، به نهادهای نظارتی و قضایی معرفی می شوند.

48

کد خبر 1472510

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین شورای اطلاع رسانی آگهی های دولتی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند؛ پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مأمور پلیس در بیمارستان، محرز شد درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟