Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود مختاری عصر یکشنبه در آئین کلنگ زنی پروژه احداث زیرگذر کاووسیه که با حضور لیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس، کاظمی منش رئیس شرکت راه آهن استان تهران، گرجی رئیس و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر قدس برگزار شد اظهار داشت: معابر و راه‌های مواصلاتی به عنوان اصلی ترین شبکه‌های ارتباطی و مهم‌ترین عنصر تشکیل یک شهر محسوب شده و عمده ترین سهم را نسبت به سایر فضاهای شهری به خود اختصاص می‌دهند که توجه به این موضوع می‌تواند بسیاری از مشکلات و موانع را رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قدس با بیان اینکه معابر باید دارای کیفیت مطلوب از نظر تردد و ایمنی باشد تا در نهایت موجب تسهیل در عبور و مرور شهروندان شود، تاکید کرد: مدیریت شهری قدس در دوره پنجم، همواره احداث معابر جدید و بازسازی معابر فرسوده را در قالب طرح جامع ساماندهی معابر سطح شهر به جهت ارتقای جلوه بصری و تسهیل در تردد شهروندان در دستور کار خود قرار داده است.

مختاری افزود: در راستای ساماندهی معابر، ایمنی و سهولت در عبور و مرور و کاهش ترافیک شهری آئین کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی ساخت پل زیرگذر واقع در کاووسیه توسط مجموعه مدیریت شهری قدس انجام شد تا خدمت ماندگار دیگری از این مجموعه به شهروندان عزیز قدس ارائه گردد.

وی با بیان اینکه اعتبار اولیه این پروژه حدود ۱۰۰ میلیارد ریال بوده که به صورت مشارکتی توسط شهرداری و شرکت راه آهن انجام می‌شود، بیان داشت: با توجه به عبور ریل راه آهن از این محور و وجود مخاطرات ناشی از آن، احداث زیرگذر در این مکان حائز اهمیت می‌باشد.

شهردار قدس در پایان سخنان خود ضمن تشکر از تمامی اعضای شورای اسلامی شهر قدس در جهت همکاری مطلوب دوجانبه با مجموعه شهرداری عنوان کرد: مدیریت شهری در دوره پنجم به اجرای پروژه‌های زیربنایی و ماندگار اقدام نموده که موجب افزایش سرانه‌های عمومی در حوزه‌های مختلف و ارتقای سطح کیفی زیست پذیری در شهر قدس گردیده است.

کد خبر 5112915

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری قدس مسعود مختاری پروژه عمرانی قاسم سلیمانی ویروس کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آیت الله مصباح یزدی شیراز آمار کرونا کرمانشاه 9 دی بوشهر آلودگی هوا جبهه مقاومت عکس استانها شهرستان کرج گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود

به گزارش همشهری آنلاین، هادی حق بین ظهر امروز در حاشیه صد و هیجدهمین شنبه امید و افتخار با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پروژه تقاطع شهید تندگویان با بیان اینکه این پروژه به دلیل وجود تأسیسات زیرسطحی متعدد مشمول گذر زمان و طولانی شد، افزود: اخیرا نیز با چالش جدیدی مواجه شدیم که این چالش مسیر فاضلاب است که با هماهنگی آبفا این مساله حل و فصل شد.

او با بیان اینکه به امید خدا ظرف مدت دو هفته آینده زیرگذر پروژه تندگویان بازگشایی می شود و با تغییر مسیر خودروها سایر جبهه های کاری سرعت می گیرد، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا مردادماه کل پروژه تحویل شهروندان شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به بازدید وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی، اظهار کرد: فاز دوم شهید بروجردی به طول یک کیلومتر در دست اجراست و کماکان معارضین ملکی و تأسیساتی وجود دارند و تا این معارضین رفع نشوند، نمی‌توان کار را پیش برد.

حق بین با بیان اینکه تا یک ماه آینده طبق قولی که شهردار منطقه داده است و باتوجه به نقدینگی موجود که برای رفع معارض درنظر گرفته شده است، پیش‌بینی می‌شود در صورت فعال شدن فعالیت عمرانی فاز دو این پروژه تا سال آینده تحویل شهروندان داده شود.

او همچنین درباره سرانجام بزرگراه شهید شوشتری، با بیان اینکه فاز اول این بزرگراه به طول ۹.۶ کیلومتر تا پایان سال جاری تحویل شهروندان می‌شود، در مورد فاز دو این بزرگراه تصریح کرد: در مورد احداث فاز دو با محیط زیست نامه نگاری شده تا بتوانیم با عبور از جنگل سرخه حصار کوتاه‌ترین و فنی ترین مسیر را در بزرگراه شوشتری داشته باشیم که هنوز پاسخی در این خصوص به شهرداری داده نشده است.

کد خبر 847438 منبع: ایسنا برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران بزرگراه

دیگر خبرها

  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است