Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس پارک علم و فناوری یزد گفت: رویداد سرمایه‌گذاری سکوی پرتاب اول بهمن ماه در استان یزد برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدمهدی لطفی بعد از ظهر امروز در نشست خبری رویداد سرمایه‌گذاری 100 استارتاپ در یزد با عنوان سکوی پرتاپ یزد اظهار داشت: حضور مجموعه دانش بنیان برکت و صندوق‌های تخصصی حوزه نوآوری استان و کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یک کاروان ویژه 100 استارتاپ از مدت‌ها پیش در کشور راه‌اندازی شده است، در تعداد استان‌ها برنامه برگزار شده است و اکنون شاهد این رویداد در استان یزد هستیم.

رئیس پارک علم و فناوری یزد عنوان کرد: پیام این رویداد این است که شرکت‌های نوآور و دانش بنیان که سال‌ها مشغول فعالیت است ایده‌های خود را که به عمل آورده تجاری‌سازی کند، وارد مرحله بزرگتری شده و جذب سرمایه کند.

لطفی بیان کرد: این رویداد به باور ما حتی برای یک شرکت صنعتی که در مجموعه توسعه خود ایده‌ای دارد و می‌خواهد بخشی از ریسک تامین مالی خود را از طریق صندوق به دریافت و به اشتراک بگذارد مناسب است.

وی افزود: در واقع همه مجموعه‌ها در رویداد 100 استارتاپ این جایگاه را دارند که ایده‌های نوآورانه خود را وارد مرحله سرمایه‌گذاری کنند و هیچ تیمی و هیچ ایده‌ای به دلیل عدم تامین مالی و سرمایه‌گذار بر زمین نمی‌ماند.

رئیس پارک علم و فناوری یزد عنوان کرد: هدف دوم این رویداد این است که شور و نشاطی بعد از یکسال در جامعه ایجاد شود و تیم‌های استارتاپی که در این مدت به دلیل مسائل بهداشتی و اقتصادی غیرفعال یا بی‌انگیزه شدند بتوانند در این خاستگاه و محل مجدد فعال و دارای شور و انگیزه شوند.

لطفی گفت: این تیم‌ها از طریق سرمایه‌گذاری توسط رویداد 100 استارتاپ در استان مجدد کار خود را آغاز می‌کنند و سال‌های آتی شاهد به بار نشستن دستاوردهای فناورانه این تیم‌ها در استان می‌باشیم.

وی با بیا اینکه هدف سوم رویداد سکوی پرتاپ در استان یزد این است که هر جلسه راهبری و ازریابی یک محل آموزش و یادگیری است اظهار داشت: در طول فرآیند یک ماه تا رویداد به ویژه در روزهایی که طرح‌ها به معرض داوری متخصصین می‌رسد بین تیم و داوران مشارکت ایحاد می‌شود.

تهدید کرونا زمینه‌ساز فرصت برای استارتاپ‌های ایرانی شدرونمایی از یک استارتاپ جدید در حوزه شبکه تجاری با حضور رئیس کمیسیون اقتصادیفعالیت 145 استارتاپ در "شتاب‌دهنده پارک علم و فناوری دانشگاه شریف"

رئیس پارک علم و فناوری یزد عنوان کرد: سوالاتی که در روز رویداد توسط متخصصان استان و ملی مطرح می‌شود سبب رشد، نو، توسعه ایده‌ها و طرح‌های شرکت‌کننده می‌شود.

لطفی خاطر نشان کرد: این رویداد علاوه بر ارزیابی تبدیل به یک کارگاه و جلسه آموزشی می‌شود، داوران حتی به تیم‌هایی که نتوانستند تایید شوند هم آموزش داده و تیم‌ها ایده‌هایی دریافت می‌کنند تا در سال‌های آینده با تلاش و ایده جدید رشد یافته با محصول بهتر جذب سرمایه کنند.

وی تصریح کرد: این سه هدف بسیار مهم است و تحرک قابل توجهی ایجاد می‌کند، صندوق پژوهش و نوآوری استان هم یکی از پایه‌های اصلی اجرای برنامه است، همچنین پارک علم و فناوری یزد با همکاری نهادهای استانی در گوشه‌ای از کار کمک به اجرای رویداد می‌کند.

رئیس پارک علم و فناوری یزد عنوان کرد: این رویداد دستاورد خوبی برای استان یزد دارد و در انتها سرمایه‌گذاری در تیم‌ها انجام می‌شود و قابلیت‌های استان در حوزه نوآوری نمایان می‌شود.

لطفی گفت: امیدواریم با همکاری و اطلاع‌رسانی خوب اصحاب رسانه شاهد حضور تیم‌های فناورانه و دارای ایده‌های نو جهت مشارکت و سرمایه‌گذاری باشیم‌، تیم‌ها می‌توانند طرح‌های خود را در پایگاه 100startups.ir ثبت کنند.

انتهای پیام/781

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارک علم و فناوری یزد سرمایه گذاری استان یزد ایده ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم

مریم عرب نژاد ،مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

وی افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

عرب نژاد هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: سکوی پرتاب نوآوری و تحول در صنعت خودرو (+گزارش تصویری)