Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ خبرگزاری تقریب، شیخ نبیل حلباوی امام جماعت بارگاه حضرت رقیه (ع)  در وبینار بین المللی «شهدای قدس؛ شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس» که به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی بی نظیر و ممتاز در بین فرماندهان نظامی بود؛ در عین اینکه او فقط یک فرمانده نظامی نبود  بلکه یک فرمانده  اسلامی، ایمانی  و عرفانی بود و شخصیت او در زمینه اخلاقی، عبادی، روحی، معنوی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ابعاد وسیعی داشت و اینها علاوه بر شجاعتی بود که شهید حاج قاسم سلیمانی از قهرمانیهای امام علی (ع) و امام حسین(ع) الهام گرفته بود.

وی ادامه داد: حاج قاسم فرمانده سپاه قدس بود؛ سپاه جهانی که در خدمت محور مقاومت برای آزادی فلسطین است و نام آن به خوبی گویای عملکرد آن و تأکید بر آزادی فلسطین از بحر تا نهر است.

عضو شورای عالی مجمع تقریب افزود: توجه این شهید بزرگ فقط به قضایای جزئی  و منطقه ای محدود نمی شد، او در همه میادین حاضر بود، در عراق می بینیم زمانی که نزدیک بود داعش بر آن سیطره کامل یابد، حاج قاسم می آید و از آن دفاع می کند؛ در لبنان و سوریه همینطور؛ او سرباز وفادار به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بود که با قلب و جسم و جان در فلسطین ذوب شده بود و شهادتش قله پیروزی او بر علیه دشمن بود.

نبیل حلباوی تصریح کرد:دشمنان گمان کردند که شهید حاج قاسم سلیمانی با شهادت به پایان رسیده است و دیگر اسطوره نیست؛ غافل از آنکه حاج قاسم همیشه باقی است و الهام بخش تمام مبارزین در عراق و سوریه و لبنان و رمزی است که مبارزین بر اساس دیدگاه وسیع او به حرکت در می آیند.

انتهای پیام/


 


 

منبع: تقریب

کلیدواژه: سردار دلها قاسم سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ امیر سرتیپ دوم داوود نظام اسلامی در مراسم سالگرد خادم الشهدا، شهید محمد سلیمانی که در مسجد جامع رودسر برگزار شد، با بیان اینکه عملیات غرورآفرین «وعده صادق» هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید، افزود: پس از گذشت ٧ دهه از تشکیل این رژیم غاصب و کودک کش، هیچ کشوری توان رویارویی با این رژیم جعلی که مورد حمایت آمریکای جنایتکار و دیگر هم پیمانانشان است را نداشت، اما به فضل الهی و با تکیه بر توان دانشمندان غیورمان در صنعت نظامی، این عملیات با اقتدار انجام شد و موجب حیرت جهانیان شد.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی بدانند این عملیات فقط یک سیلی بوده و در صورت تعرض به خاک کشورمان از هر نقطه از دنیا، جمهوری اسلامی با اقتدار و تمام توان در برابر هرگونه تعرض و تهدید ایستادگی کرده و جوابی دندان شکن، قاطع و پشیمان کننده خواهد داد.

امیر سرتیپ دوم حسین یاسینی رئیس دفتر ارتباطات مردمی فرمانده کل ارتش هم در این مراسم با بیان اینکه خادمین شهدا با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در زمینه اهمیت زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، با حضور در یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در راه خدمت به زائران تلاش می‌کنند، گفت: شهید محمد سلیمانی از جمله خادمینی بود که تا پای جان در این راه تلاش کرد و خداوند هم مزد خدماتش راعطا کرد.

خادم شهید محمد سلیمانی ششم فروردین سال ٨٩ ، بر اثر حادثه‌ای هنگام خدمت به زائران راهیان نور، در مناطق عملیاتی جنوب کشور، در پادگان میشداغ به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • بازداشت عضو جمعیت اسلامی افغانستان در کابل
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)