Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@16:55:24 GMT

رهایی عباس صفاری از کرونا

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۸۶۲۵

رهایی عباس صفاری از کرونا

عباس صفاری که به کرونا مبتلا شده بود، حالا پس از چند هفته درگیری با این بیماری بهبود یافته است.

این شاعر ساکن آمریکا به ایسنا گفت که خود، خانواده‌ و حتی نوه سه‌ساله‌اش چند هفته‌ای به دلیل ابتلا به ویروس کرونا با بیماری درگیر بوده‌اند و او به تازگی در چند روز اخیر بهبود پیدا کرده است. 

صفاری همچنین با اشاره به رونق گرفتن نشست‌های ادبی مجازی در دروان کرونا، از این‌که قادر نبوده است در دوران درگیری با بیماری حتی به پیام‌هایی درخصوص حضور در برخی از این نشست‌ها پاسخ دهد نیز گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این شاعر در ادامه از چاپ یازدهم مجموعه شعر «کبریت خیس»، مجموعه شعرهای سال‌های ۱۳۸۱–۱۳۸۳ توسط نشر مروارید خبر داد. 

عباس صفاری، شاعر، نویسنده و مترجم متولد سال ۱۳۳۰ در یزد است. از آثار او می‌توان به «دوربین قدیمی و اشعار دیگر»، «عاشقانه‌های مصر باستان»(ترجمه)، «کلاغنامه»، «کوچه فانوس‌ها»(ترجمه)، «خنده در برف»، «مثل جوهر در آب»، «قدم زدن در بابل»(مجموعه‌ای از خاطرات و تک‌نگاری‌ها)، «ملاقات در سندیکای مومیاگران»، «عروس چوپان‌ها»(داستان منظوم از ازدواج اینانا با دموزی - ترجمه)، «مثل خواب دم صبح»، «پشیمانم کن» و ... اشاره کرد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس همه باهم علیه کرونا عباس صفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی سرکارگر یزدی با کمک اهالی دوشنبه‌های رهایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، چندی پیش داستان آقا رضا سرکارگر بتن ریز یزدی که به دلیل وقوع حادثه کارگاهی و عجز در پرداخت مبلغ دیه در زندان به سر می‌بُرد بر روی سایت ستاد دیه، شبکه‌های مجازی و خبرگزاری‌ها انتشار یافت و به دنباله آن اهالی دوشنبه‌های رهایی تصمیم گرفته تا مبلغ جمع آوری شده از نمایشگاه عکس گروهی که هفته گذشته در یزد برگزار شده بود را به آزادی این زندانی اختصاص دهند.

در همین راستا، سعید حی، ایده پرداز و مسئول برگزاری دوشنبه‌های رهایی با حضور در ستاد دیه استان یزد ضمن بررسی پرونده این مددجو، مبلغ ۶۵ میلیون تومان را جهت آزادی این زندانی غیر عمد اهدا کرد.

وی در این خصوص گفت: نمایشگاه عکس گروهی دوشنبه‌های رهایی از ۳ تا ۷ اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در برگزار شد و بازدیدکنندگان در طی این چند روز در مجموع مبلغ ۴۰ میلیون تومان و همین طور دکتر حاجب مرتاض پزشک سرشناس یزدی نیز در آیین افتتاحیه این نمایشگاه مبلغ ۲۵ میلیون تومان را اهدا کرد که در مجموع مبلغ ۶۵ میلیون تومان جهت آزادی زندانی مذکور اهدا شد.

پویش دوشنبه‌های رهایی نزدیک به یک سال است که در استان یزد برگزار می‌شود و هر دوشنبه یک خانه قدیمی جهت بازدید عموم مردم انتخاب می‌شود و بازدید کنندگان هر کدام مبلغی را در این بازدید جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • نهضت ترجمه اشعار فارسی به عربی در خوزستان
  • کتاب شعر «ناله‌های امپراطور» در بروجرد رونمایی شد
  • تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور
  • بهبود وضعیت بورس محتمل است/ مردم از طریق سبدگردان‌‎ها وارد بازار سرمایه شوند + فیلم
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • نظامی گنجوی شاعر شهیر تفرشی
  • رهایی دو زندانی ازبند با کمک مالی معلم خیرآران وبیدگلی
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • آزادی سرکارگر یزدی با کمک اهالی دوشنبه‌های رهایی