Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید

جمله تامل برانگیز پوریا یلی در مواجهه با مشکلات زندگی/ والیبالیست معروف در بازی های آسیایی ۲۰۱۸

لیونل مسی بازیکن مشهور آرژانتینی تصویری از خود در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.

صفحه رسمی باشگاه رئال مادرید تصویری از بازیکنان این تیم بعد از زدن گل را منتشر کرده و از آن با عنوان بازی‌های فوق العاده نام برد.

علی کریمی پیشکسوت تیم پرسپولیس با انتشار تصویری از خود در صفحه اجتماعی‌اش نوشت:

"يه چيزايى هست نه ميشه نوشت نه ميشه
به زبون اورد ونه ميشه فراموش كرد..
همونا ميشه چين و چروك صورت، موهاى سفيدو
بد اخلاقى‌هاى گاه و بى گاه"

مسعود اسماعیل‌پور با انتشار تصویری در صفحه شخصی‌اش از بازی کشتی خداحافظی کرده و در اینباره نوشت:

"بنام خدا در این زمان و تا این لحظه هیچوقت بطور کلامی یا زبانی حرفی از خداحافظی از کشتی نزدم ولی امروز برای همیشه از کشتی خداحافظی میکنم و از همه کسانی که در این ٢٥ سال برایم زحمت کشیدن تا بتونم مسیر کشتی را ادامه دهم ممنونم و دست تک تک این عزیزان را میبوسم و کف پای همه مردم و دوستانی که برایم دعا کردن میبوسم و از همه کسانی که ناراحتشان کردم عذرخواهی میکنم و امیدوارم منو ببخشن که نتوانستم بهتر عمل کنم، کشتی دیگر آینده هیچ کس را در این اینجا تامین نخواهد کرد حتی عمر کشتی یک کشتیگیر وقتی به انتها رسید هیچ آینده‌ای نخواهد داشت ((((بقول معروف قهرمان زنده رو عشقه! البته اونم قهرمانیش تموم میشه تهش باید دست فروشی کنی و یا بساط کنار خیابون پهن کنه))))با اینکه هم تحصیل هم داشته باشی ولی عمرت خرج کشتی شده هیچ جایگاه شغلی نخواهی داشت و فراموش شده‌ای، پس پیشنهاد میکنم هر کسی راه کشتی را در پیش گرفته بدونه تهش فراموش خواهد شد و حتی بستری نیست که انتقال تجربه کنه! تا به امروز هر مدالی که گرفتم درون کیسه‌ای انداختم تا شاید کسی بتونه از ضایعاتش حداقل استفاده کنه، چون بکارم نیومد، تنها عشق مردم هست که همواره به هر ورزشکاری دلگرمی میده، حتی ابتدایی‌ترین شغل هم نصیب کشتی گیری که بهترین عناوین جهان و المپیک کسب کنه نخواهد شد حتی از ساده‌ترین کسی که مصنبی در این دستگاه داره التماس و خواهش هم بکنی جز جواب برو قهرمان و قهرمانی کیلویی چند میشنوی... برای همین؟! این‌ها نمونه‌هایی از آیین نامه‌هایی است که اصلا و ابدا اجرا نشد و نخواهد شو و فقط برای ... کردن ما ورزشکارهاس! مصوب هیات دولت رو کسی اهمیت نداد و نمیده!
از اینکه کشتی رو انتخاب کردم نمیدونم بگم پشیمونم یا خوشحال یا گله‌مند که تو این مملکت نتونستم یه کاری داشته باشم تا امرارمعاش زندگیمو ادامه بدم! حتی نتوانستم مسوولین برق کشور رو قانع کنم که بتونم مشغول بشم! دلم برای آینده ورزش کشور میسوزه، چرا حرفی نمیزنند و کاری نمیکنن! یک دست صدا نداره!
این‌ها مدارکی هست که طبق قانون باید عملی میشد و حدود ۳ سال دویدم، ولی آخر کار یه خانم میگه همچین آیینامه‌ای فاقد اعتباره! مطمیٔنا اینحرفام به جایی نتیجه نخواهد داد و فقط برای کسایی نشون دادم که فکر میکنن بعد دوران قهرمانی فرش قرمز پهن کردن! یعنی تو این سیستم مملکتی واقعا انصاف و در نظر دارن! نمیدونم این حرف‌ها و مدارکم میرسه بدست کسایی که تو عکس تگ کردم."

امید عالیشاه بازیکن تیم پرسپولیس تصویری زیبا از هواداران پرسپولیس منتشر کرده و نوشت:

"هركسى در دل من جاى خودش را دارد
جانشين تو در اين سينه خداوند نشد
خواستند از تو بگويند شبى شاعرها
عاقبت با قلم شرم نوشتند نشد !!!!!"

 نیمار جونیور بازیکن تیم پاریس سن ژرمن با انتشار تصویری درصفحه اجتماعی‌اش نوشت:

"بسیار خوشحال و مفتخر از اینکه می توانم تاریخ فوتبال را رقم بزنم و به جمع بازیکنان زیادی بپیوندم که اثر خود را در ماراکان گذاشتند."

سردار آزمون تصویری دیدنی از سفر خود به کیش با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزشکاران فوتبالیست ایرانی ورزشکار ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازی جمعه شب تراکتور مقابل ذوب‌آهن که با برتری این تیم و صعود به مرحله یک چهارم نهایی همراه بود، رضا کرمانشاهی مدیر اجرایی باشگاه تراکتور با کامنتی در صفحه رسمی این باشگاه جنجال زیادی را متوجه خود دید.

او در این کامنت نوشته بود که از باخت و حذف پرسپولیس مقابل آلومینیوم بیشتر از برد تراکتور خوشحال شده است. این کامنت به سرعت در صفحات پرسپولیسی دست به دست شد و خشم هواداران این تیم را به دنبال داشت.

خبرنگار ما در همین خصوص گفتگویی را با رضا کرمانشاهی انجام داده و در یک گفتگوی چالشی نظرات او را جویا شده است.

این مصاحبه را بخوانید:

شب گذشته بعد از بازی کامنتی از شما در صفحه رسمی تراکتور بود که اعتراض شدید هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت.

به نکته خوبی اشاره کردید، صفحه رسمی تراکتور. این صفحه متعلق به باشگاه و هواداران تراکتور است و ما بعد از هر برد یا باخت، نظراتمان را آنجا می‌نویسیم. اگر برده باشیم خوشحالی می‌کنیم و اگر ببازیم هم نظرمان را می‌نویسیم و این فضای مربوط به تیم خودمان است.

به هر حال کامنت شما در یک فضای عمومی بوده که هرکسی می‌تواند بخواند.

فضای عمومی متعلق به باشگاه خودمان. شما می‌دانید که پرسپولیس رقیب ما در جام حذفی بود. یعنی ما به عنوان یک تیم، پرسپولیس و سپاهان را رقیب خودمان می‌دانستیم. با احترامی که برای پرسپولیس قائلم، من دوست دارم تراکتور قهرمان شود و طبیعتا از حذف تیمهای مدعی دیگر خوشحال می‌شوم.

یعنی اگر سپاهان می‌باخت، هم همین کامنت را می‌نوشتید.

صددرصد چون سپاهان هم رقیب ماست. آنجا صفحه رسمی خودمان است و من که نیامدم در صفحه رسمی یک باشگاه دیگر چیزی بنویسم یا استوری کنم. این که نباید به کسی بر بخورد. ما هم ممکن است ببازیم و به ما تیکه بیاندازند، مگر ما باید به آنها توهین کنیم؟ این چه رسمی است در فوتبال ایران است که کسی جرئت ندارد برای کسی کری بخواند، لذت فوتبال به کری است. اصلا قبل از بازی همه می‌ترسند کری بخوانند.

خُب چرا مرحله قبلی استقلال مقابل مس رفسنجان شکست خورد، همچین کامنتی ننوشتید؟

چون ما آن روز بازی نداشتیم و بازی ما لغو شده بود.

گفتید کری باید قبل از بازی باشد، الان تیمتان با استقلال بازی دارد، چرا کری نمی‌خوانید؟

ما قطعا هدفمان کسب سه امتیاز در آن بازی است و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم استقلال را ببریم و جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم.

این که کری که نبود.

کری را که شب قبل از بازی حتما می‌خوانم نه الان یک هفته مانده (با خنده).

در مورد بازی دیروز چه نظری دارید؟

از هواداران و همچنین کادر مربیگری جدید و بازیکنان تشکر می‍‌کنم که بیشترین زحمت ممکن را کشیدند و توانستند این برد را کسب کنند. جام حذفی جام شگفتی است و همانطور که دیدید آلومینیوم روز گذشته شگفتی آفرید و فوتبال لذتش به همین است. اما من بازهم تاکید می‌کنم که من در صفحه رسمی خودمان بین چندهزار پیام، یک کامنت نوشتم.

مسئله این است که شما در گذشته یک داور حرفه‌ای بودید. اینکه از شکست یک تیم بیشتر از پیروزی تیم خودتان خوشحال شوید، ممکن است این را به ذهن متبادر کند که در زمان داوری هم جهت‌گیری داشتید.

نه اصلا اینطور نیست. من آن موقع داور فوتبال بودم و الان مدیر باشگاه تراکتور هستم و باید نسبت به این تعصب داشته باشم و اصلا این دو موضوع جداست. این که من یک زمانی داور بودم که نباید به چشم قضاوت‌کننده نگاه کنند. من الان مدیر یک باشگاه هستم.

قبل از اینکه مدیر شوید هم کارشناس داوری بودید.

آنجا هم بی طرف بودم و چیزی که می‌دیدم را می‌گفتم. ببینید اصلا مسئله این است که در آن زمان هم به ما اتهام می‌زدند که پرسپولیسی هستی و استقلالی هستی، حالا می‌گویند ضد پرسپولیس هستی! فکر می‌کنم این طبیعت فوتبال ایران باشد که همه مجبورند حتی وقتی در یک باشگاه مشغول به فعالیت شدند، نظرات واقعی خودشان را نمی‌نویسند.

دیگر خبرها

  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد