Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-04@03:16:54 GMT

طرز تهیه کلوچه پرتقالی

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۹۲۴۹

طرز تهیه کلوچه پرتقالی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سرآشپز پاپییون

مواد اصلی تخم مرغ یک عدد شکر ۳/۴ پیمانه کره ۱۷۰ گرم آرد دو ونیم الی سه پیمانه رنده پوست پرتقال یک قاشق غذا خوری آب پرتقال نصف استکان وانیل‏ ۱/۴ قاشق چای خوری بیکینگ پودر یک قاشق مربا خوری ماست‏ دو قاشق غذا خوری تخم مرغ+ وانیل+ شکر+ کره رو با هم زن برقی مخلوط میکنیم سپس ماست رو اضافه میکنیم ودر آخر آب پرتقال رو اضافه میکنیم وهم میزنیم (از این به بعد نیازی به هم زن برقی نیست) ۲ حالا پوست پرتقال رنده شده رو اضافه میکنیم و با قاشق هم میزنیم ودر آخر آرد و پیکینگ پودر که از قبل سه بار الک شده به مواد اضافه میکنیم آرد باید کم کم اضافه بشه تا مایع به خمیر نرمی که کمی به دست میچسبه برسه برای من همون سه پیمانه استفاده شد شاید برای شما کمتر باشه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۳ حالا خمیر رو به مدت نیم ساعت در فریزر بذارید تا حالت چسبندگیش از بین بره بعد از نیم ساعت استراحت در فریزر به اندازه یه گردو از خمیر بردارید و در شکر غلط بدید ودر سینی فر که کاغذ روغنی گذاشتید بچینید وبه مدت ۱۲دقیقه در فر از قبل گرم شده با حرارت ۱۸۰درجه بپزید سایر نکات کلوچه پرتقالی 1)بیش از اندازه به خمیر آرد نزنید خمیر خودش حالت چسبندگی داره که در یخچال استراحت کنه برطرف میشه 2)برای اینکه کلوچه ها خوشرنگتر بشن به جای یک تخم مرغ از دوتا سفیده استفاده کرد 3) زمان پخت کلوچه به فرتوت بستگی داره هر وقت زیرش کمی طلایی شد کافی هستش

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تخم مرغ ماست آب پرتقال کره اضافه میکنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم جنگل پرتقال

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 6 فیلم جنگل پرتقال به کارگردانی و نویسندگی آرمان خوانساریان محصول سال 1401 است. معلمی به نام علی بهاریان و با نام هنری سهراب بهاریان در رشته نمایشنامه‌نویسی تحصیل کرده و حالا پس از سال‌ها بی‌کاری به تازگی در یک مدرسه به عنوان معلم ادبیات مشغول به کار شده‌است؛ معلمی آنچنان سختگیر که در عرض سه روز پنج نفر را از کلاس اخراج می‌کند و حالا از طرف مدیر تهدید می‌شود که اگر تا دو روز دیگر مدرک تحصیلی‌اش را تحویل ندهد عذرش را از مدرسه می‌خواهند. اینگونه است که آقای معلم علی‌رغم میل خود به شهر محل تحصیلش در «تنکابن» می‌رود. سارا بهرامی، میرسعید مولویان، رضا بهبودی، رضا عموزاد، فراز سرابی، داوود فتحعلی بیگی، فرشته مرعشی، ارشیا نیک بین، حمیدرضا عباسی، زینب شعبانی و حسام نورانی در این فیلم مقابل دوربین مسعود امینی‌تیرانی بازی کردند. علی صمدپور موسیقی متن این فیلم را ساخت و محمد نجاریان این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ۷ نکته مهم برای تهیه بستنی ساده خانگی که باید بدانید
  • ۷ نکته مهم برای تهیه بستنی ساده خانگی + طرز تهیه
  • سکانس‌هایی از فیلم جنگل پرتقال
  • طرز تهیه دسر شکلاتی رژیمی، با خیال راحت دسر بخورید!
  • نفخ لوبیاها را چطور بگیریم ؟ ؛ طرز تهیه خوراک لوبیا | این غذا سرشار از آنتی اکسیدان است | فوت و فن خوشمزه‌تر شدن این غذای سالم و خانگی
  • (ویدیو) طرز تهیه کرپ سیب‌زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده
  • فوت‌وفن تهیه دلمه برگ مو / ترکیب سبزی دلمه برگ مو؛ برای نرم و ترد شدن برگ‌های مو چه کنیم؟
  • (ویدیو) طرز تهیه مرغ کنتاکی رستورانی به روش کی اف سی
  • آموزش روز اول، طرز تهیه مرغ خوشمزه با کشمش و زرشک
  • طرز تهیه مرغ کنتاکی رستورانی به روش کی اف سی (فیلم)