Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد اسکندری نسب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه آیین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و آیین نواختن زنگ مقاومت در گلزار شهدای کرمان به صورت زنده و از شبکه شاد پخش شد افزود: برخی از مدیران و دانش آموزان نیز با حضور در گلزار شهدای کرمان با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراسم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از شرکت بیش از ۲۰ هزار فرهنگی و دانش آموز سراسر کشور در جشنواره فرهنگی علمدار یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار داشت:  جشنواره "علمدار" در رشته های شعر، داستان کوتاه، مقاله، خاطره نویسی، خوشنویسی و نقاشی خط ویژه فرهنگیان، نقاشی، نامه ای به سردار سلیمانی و دکلمه خوانی برای دانش آموزان دوره اول و دوم ابتدایی و نقاشی، خاطره نویسی، دلنوشته، نامه ای به سردار سلیمانی، داستان کوتاه و داستانک ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم برگزار می شود.

وی اظهار داشت: شهید سلیمانی، رفتار و سبک تربیتی و برخورد با کودکان، نوجوانان و یاران خویش، شهید سلیمانی مردم دوستی و خدمت به مردم، شهید سلیمانی ولایت پذیری و وفاداری به رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی، شهید سلیمانی فرزندان شهدا، احترام به پدر و مادر، شهادت سردار و اتحاد ملی، شجاعت و مقاومت، ابعاد جهانی و وداع باشکوه و تاریخی سردار آسمانی از جمله محورهای برگزاری جشواره علمدار است.

اسکندری نسب گفت: امیدواریم بتوانیم شخصیت سپهبد شهید سلیمانی را به عنوان یک الگوی کشوری و قهرمان برای آینده سازان جامعه معرفی کرده و راه و منش این سردار بزرگ را به دانش آموزان یاد بدهیم.

وی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم، راه و ستاره‌ای درخشان در سپهر افتخارات انقلاب اسلامی است، افزود: امیدواریم بتوانیم با ترویج مکتب ایشان، حاج قاسم های دیگری پرورش دهیم.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین خاطر نشان کرد: دانش آموزان، طلایه داران بیانیه گام دوم انقلاب هستند و باید از همه ظرفیت های فرهنگی برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب بهره گرفت.

وی گفت: دانش آموزان رویش های انقلاب اسلامی هستند و تربیت جوان مؤمن، انقلابی و معنویت گرا از مطالبات مقام معظم رهبری است. 

اسکندری نسب با اشاره به اینکه سپهبد شهید سلیمانی نماد بارز عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن پرستی بود بیان کرد: زندگی سراسر افتخار این شهید بزرگوار به عنوان بخشی از گفتمان انقلاب اسلامی برای تمامی فرهنگیان و دانش آموزان درس آموز است.

وی اظهار کرد: ۳۶ فضای آموزشی و رفاهی به نام سردار دل‌ها «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در استان کرمان مزین شده و ساخت مجتمع آموزشی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید پور جعفری با همکاری اتاق بازرگانی کرمان در دستور کار است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان قاسم سلیمانی شبکه شاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان قاسم سلیمانی خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان قاسم سلیمانی شبکه شاد اخبار کنکور انقلاب اسلامی قاسم سلیمانی شهید سلیمانی دانش آموزان سپهبد شهید حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود نوشت: نقش آموزش‌وپرورش در مهارت‌آموزی، سال‌هاست که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در دیدار روز گذشته کارگران نیز مجدد به آن اشاره فرمودند.

وی افزود: از مسیر تقویت آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی، به عنوان یکی از قطعه‌های پازل توسعه اقتصادی کشور، برنامه‌ریزی شد؛ دولت مردمی در جلسه دیروز هیئت وزیران، به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را تصویب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟