Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس بیان کرد من هم این اخبار خوب را شنیده‌ ام. ان‌ شاالله که این محرومیت هم بخشیده می‌شود تا من بتوانم باز هم در خدمت پرسپولیس باشم و به بهترین شکل ممکن در لیگ و باقی مسابقات دینم را به تیمم ادا کنم

عیسی آل کثیر صحبت هایی را در مورد محرومیتش عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایران ورزشی، عیسی آل‌ کثیر این روز‌ها خیلی سخت تمرین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین انفرادی و تمرین زیر نظر مربی بدنساز عیسی را در بهترین فرم ممکن قرار داده، بازیکنی که برای بازگشت به میدان و بخشیده شدن محرومیتش لحظه‌ شماری می‌کند. آل کثیر به سوالات زیر در مورد وضعیتش پاسخ داد:

دوران محرومیت خود را چگونه سپری می‌کنی؟

هم تمرین اختصاصی انجام می‌دهم و هم زیر نظر مربی بدنسازی که گرفتم تمرین می‌کنم. شرایطم خیلی خوب است و برای بخشیده شدن و حضور در مستطیل سبز و بازی برای تیم و هواداران محبوبم لحظه‌شماری می‌کنم.

گویا دادگاه عالی هم از AFC خواسته در مورد بخشش تو لایحه و بازنگری دیگری داشته باشد که این امر مسئولان باشگاه‌تان را به بازگشت تو و بخشیده شدنت خیلی امیدوار ساخته؟

بله من هم این اخبار خوب را شنیده‌ام. ان‌شاالله که این محرومیت هم بخشیده می‌شود تا من بتوانم باز هم در خدمت پرسپولیس باشم و به بهترین شکل ممکن در لیگ و باقی مسابقات دینم را به تیمم ادا کنم.

اما تیمت پرسپولیس در چند بازی اخیرش خوب نتیجه نگرفته و با مساوی‌های زیاد به نظر با قدرت سال‌های گذشته‌اش تا حدودی فاصله دارد؟

من فکر می‌کنم هنوز اول فصل است و در ابتدای لیگ نباید تیمی به بزرگی پرسپولیس را قضاوت کرد و تیمی که پوکر زده را نباید با چند نتیجه قضاوت کرد. این قضاوت درستی نیست، چون در فوتبال نتیجه تساوی برای هر تیمی به وجود می‌آید و بزرگترین تیم‌های دنیا هم نمی‌توانند در همه بازی‌های‌شان فقط پیروزی کسب کنند.

اما بازی بعدی تیم‌تان هم با تیم مطرح سپاهان، یکی از مدعیان قهرمانی است؟!

بازیکنان ما برای پیروزی مقابل سپاهان انگیزه خیلی زیادی دارند و من شک ندارم که آن‌ها فقط به نیت بردن و شکست این تیم به مصاف سپاهان خواهند رفت و اطمینان دارم با انگیزه‌ای که بازیکنان ما دارند سپاهان را شکست داده و با یک برد بزرگ شرایط را باز هم ارتقا خواهند داد.

یعنی پرسپولیس در بازی‌های بعدی‌اش ورق را برمی‌گرداند؟

شک نداشته باشید که تیم ما در بازی‌های بعدی بهترین نتایج را گرفته و جایگاهش را در جدول ارتقا خواهد داد.

فکر نمی‌کنی این فصل کمبود بازیکن دارید؟

من معتقدم پرسپولیس بهترین کادر فنی و بهترین بازیکنان ایران را در اختیار دارد و فراموش نکنید با همین بازیکنان در فینال آسیا هم بازی کردیم و فقط روی دو اتفاق باختیم.

و دربی...

اجازه بدهید فعلاً تیم ما بازی با سپاهان را انجام بدهد، چون تمرکز بچه‌های ما فعلاً فقط روی این بازی معطوف است.

اخبار داغ طرفداری:

بیژن حیدری: مصدوم شدم و به کما رفتم؛ در همدان شایعه شد دوغ نخورید، می میرید! سوال محمود فکری از محمد نادری؛ به دربی می رسی؟ تجاوز به زن جوان در اتوبان آزادگان / راننده پژو سوار رحم نداشت + جزییات بیست بازیکن برتر سال 2020 از نگاه طرفداری بهترین گلزنان سال 2020 در تمامی رقابت ها؛ روبرت لواندوفسکی در صدر لیست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آل کثیر عیسی آل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۲۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی

 پرسپولیس در شرایطی به مصاف سپاهان اصفهان رفت که دانیال اسماعیلی‌فر را به علت محرومیت در اختیار نداشت و این مدافع راست نتوانست مقابل تیم سابق خود در آزادی به میدان برود.

اسماعیلی‌فر که بهترین پاسور این فصل پرسپولیس بوده و روی فرم خوبی بود با یک بی ملاحظگی عجیب در آبادان باعث محرومیت خود شد تا اوسمار مجبور به استفاده از وحدت حنانوف پس از مصدومیتش بشود.

حالا بعد از یک جلسه محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر در بازی برابر نساجی در قائمشهر به ترکیب برمی‌گردد. دانیال انگیزه جبران دارد و باید دید می‌تواند به پرسپولیس در بازی حساس و سخت بعدی کمک کند یا خیر.

  منبع:ورزش سه 

 

دیگر خبرها

  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان