Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@03:08:17 GMT

جانباز ۲۵ درصد اردبیلی به همرزمان شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۲۶۱۱

جانباز ۲۵ درصد اردبیلی به همرزمان شهیدش پیوست

گروه استان‌ها - خادم الشهدا و ایثارگران « محمد تقی امینی » رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کوثر، یادگار دوران پرافتخار دفاع مقدس و جانباز ۲۵ درصد بسیجی به همرزمان شهیدش پیوست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با نهایت تاسف و تاثر خادم الشهدا و ایثارگران «محمد تقی امینی» رئیس تلاشگر اداره بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان کوثر و رییس اسبق اداره بنیاد شهرستان خلخال ، رزمنده بسیجی و  جانباز 25 درصد دوران پرافتخار دفاع مقدس  دعوت حق را لبیک گفت و به سرای باقی شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تشییع و تدفین آن عزیز سفر کرده ساعت 14:30 امروز دوشنبه 15 دی 99 با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در  گلزار شهدای شهرستان خلخال برگزار می‌شود.

شادروان  محمد تقی امینی متولد پنجم فروردین 1342 در دوران پرافتخار دفاع مقدس در قالب نیروهای داوطلب بسیجی به دفعات مختلف در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافت و به تاریخ 24 بهمن 1364 در جریان عملیات پیروزمندانه والفجر 8 منطقه اروند ارود بر اثر عوامل شیمیایی دشمن بعثی مصدوم و به مقام جانبازی نایل شد.

وداع مردم قم با آیت‌الله مصباح یزدی / آغاز تشییع پیکر علامه به سمت حرم حضرت معصومه (س)تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در شهرستان دامغان به روایت تصویرتشییع فیلسوف و مجاهد انقلاب اسلامی در بارگاه شمس الشموس / آخرین طواف در حرم مطهر رضوی + فیلم‌

زنده یاد محمد تقی امینی با خصوصیات بارز اخلاقی انسانی و صمیمیت و دلسوزی بیش از 30 سال در خدمت خانواده های معظم شهدا ، جانبازان عزیز و آز ادگان سرافراز بود.

انتهای پیام/143/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

‌ مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: این تسهیلات تا پایان خرداد ماه سال جاری قابل بهره‌برداری توسط متقاضیان است.

وی افزود: مشمولین ماده ۳ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اعم از جانبازان با هر درصد جانبازی، فرزندان و همسران شهدا، والدین شهدا و آزادگانی که تا کنون از تسهیلات مسکن استفاده نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت مربوطه، ثبت‌نام و طی فرآیند لازم از تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران بهره‌مند شوند. تسهیلات مزبور ۲۰ ساله و با نرخ ۴ درصد می‌باشد و پرداخت مابه‌التفاوت سود آن بر عهده دولت است.

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ متأسفانه تسهیلات مسکن پیش‌بینی نشده بود اما با پیگیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و مساعدت و همراهی دولت در سال گذشته، عملیاتی و اجرایی شد.

وی در ادامه گفت: بر اساس تصویب نامه هیأت وزیران نرخ تسهیلات مسکن برای شهرهای با جمعیت بالای یک میلیون نفر ۶۰۰ میلیون، مراکز استان‌ها ۵۰۰ میلیون، شهرستان‌ها ۴۰۰ میلیون و روستاها ۳۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6090834

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان