Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار رشت بر لزوم توسعه فرهنگ مهارت آموزی در بین جوانان در راستای رفع معضل بیکاری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  مهندس علی فتح اللهی در نشست با رسول شمشادی رئیس دانشگاه فنی حرفه ای گیلان و محمد حسن عاقل منش عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه باید رویکرد فنی حرفه ای در بین جوانان القاء شود، افزود: جهت رفع معضل بیکاری، باید به دنبال ارتقای مهارت آموزی در بین جوانان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر نقش محوری دانشگاه فنی حرفه ای در ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین جوانان، اظهار داشت: در راستای رشد و توسعه این دانشگاه از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.   فرماندار رشت در ادامه با اشاره به احداث یادمان شهدای گمنام در دانشگاه فنی حرفه ای گیلان، اظهار داشت: شهداء بر گردن همه ما حق دارند و در این میان حفظ حرمت و جایگاه شهداء به ویژه شهدای گمنام بر همگان لازم است.   وی با بیان اینکه تکمیل یادمان های شهدای گمنام شهرستان رشت در دستور کار قرار گرفته است، افزود: در راستای تکمیل پروژه یادمان شهدای گمنام دانشگاه فنی حرفه ای گیلان نیز اعتبار لازم از سوی کمیته برنامه ریزی اختصاص می یابد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان فرماندار رشت توسعه فرهنگ مهارت آموزی دانشگاه فنی حرفه ای گیلان مهارت آموزی در بین جوانان دانشگاه فنی حرفه ای شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در این جشنواره ۱۰۰۰ گروه برتر از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ شرکت دارند. پرورش روحیه کارآفرینی و مهارت آموزی دانش آموزان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در سطح خاورمیانه، هر ساله در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود. لکوکاپ با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به دانش آموزان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش آموزان رقابت کنند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جزئیات ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا
  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول