Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@06:03:21 GMT

«کلانتر» و «آلوسان» ناجی هنر در جشنواره عمار

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۳۳۲۶

«کلانتر» و «آلوسان» ناجی هنر در جشنواره عمار

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی ناجی هنر، یازدهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» در بخش رقابتی خود میزبان مستند بلند کلانتر به کارگردانی محمدرضا میراضی و تهیه کنندگی محسن اسلامزاده و همچنین مستند آلوسان به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن اسلامزاده است که از تولیدات مؤسسه ناجی هنر هستند.

کلانتر با مدت زمان ۷۹ دقیقه به عملکرد زنده یاد سرهنگ یوسف بختکی می پردازد؛ پلیسی مقتدر و با تعهد که جوانمردی شاخصه اصلی او نه تنها از نگاه دوستان و همکارانش بلکه اقشار مختلف مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخورد بختکی با ریشه های جرم به مثابه بارقه های آذرخش می ماند اما در مواجهه با مجرمین نگاه درمانگر و آسیب شناسانه هم دارد.

مستند آلوسان نیز که پیش از این در بخش مسابقه کوتاه چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم های مستند «سینماحقیقت» حضور داشت، با مدت زمان ۳۹ دقیقه به روایتی متفاوت از مرزبانان ارتفاعات مرز سرو در غرب کشور با فرماندهی یک نیروی جوان می پردازد و عملکرد آن ها را در گشت های محلی و اقدام علیه اشرار یا قاچاقچیان به تصویر می کشد.

یازدهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» با دبیری نادر طالب زاده از ۱۱ تا ۱۹ دی به صورت آنلاین برگزار می شود.

برچسب‌ها روی پرده نقره ای جشنواره مردمی فیلم عمار اکران آنلاین مستند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روی پرده نقره ای جشنواره مردمی فیلم عمار اکران آنلاین روی پرده نقره ای جشنواره مردمی فیلم عمار اکران آنلاین مستند اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یک بازی عجیب و فراموش نشدنی مقابل آلومینیوم دو بار کامبک خورد و برخلاف عملکرد فوق العاده‌ دفاعی‌اش در لیگ ۴ بار دروازه خود را باز شده دید.

سرخ‌ها در شرایطی ضربات پنالتی را واگذار کردند که امیررضا رفیعی جوان مغلوب پنالتی‌زنان اراکی‌ها شد و تنها پنالتی خراب شده آلومینیومی‌ها، شوت امیر نوری بود که به تیرک خورد.

پرسپولیس فصل پیش قهرمان جام حذفی شد اما در اولین مرحله مقابل ون پارس لیگ دویی کارش در آزادی گره خورده بود. جالب اینکه گوهری، دروازه‌بان امروز آلومینیوم در چارچوب سرخ‌ها بود که در دقیقه ۱۲۰ پس از تساوی دو بر دو تعویض شد تا بیرانوند به زمین برود‌.

بیرانوند در ضربات پنالتی درخشید و حریف فقط توانست یک گل بزند و با مهارهای بیرو سرخ ها در مسیر صعود قرار گرفتند. شاید اگر بیرانوند به حدی آماده بود که فقط به ضربات پنالتی برسد نیز پرسپولیس از مهلکه اراک نجات پیدا می‌کرد.

دیگر خبرها

  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • روایت سازنده مستند «مشتی اسماعیل» از شالیکاری
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • اکران فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • گفتگو با رتبه اول مستندنگاری جشنواره پژواک
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند