Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@02:55:47 GMT

بازداشت وکیل قلابی در گلستان

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۳۶۹۹

بازداشت وکیل قلابی در گلستان

وکیل قلابی در استان گلستان که با سوء استفاده از عنوان وکیل و با استفاده از روش‌های مختلف از مردم کلاهبرداری می‌کرد به دام افتاد و دستگیر شد.

 فردی که بنا به موقعیت از هر عنوانی برای کلاهبرداری از مردم استفاده می کرد به دام کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان افتاد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پس از دریافت اخباری مبنی بر کلاهبرداری از  مراجعان با عنوان وکیل، موضوع در دستور کار حفاظت و اطلاعات دادگستری قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی هاشمیان افزود: تحقیقات و بررسی‎ها، کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان را به فردی رساند که کارنامه پر و پیمانی از تخلفات و کار چاق کنی داشت.

هاشمیان ادامه داد: این فرد با هر عنوانی که فکر می‌کرد امکان سرکیسه کردن مردم وجود دارد افراد را فریب می‌داد و پولشان را به جیب می‌زد.

وی گفت: متهم تا کنون 15 شاکی از داخل و خارج استان دارد که از برخی از آنان با عنوان شرخر و از برخی با عنوان وکیل، کلاهبرداری کرده است .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: متاسفانه مردم به راحتی اعتماد می کنند و همین امر، کار  را برای سودجویان راحت می‌کند در حالیکه با یک تماس به شماره 1580 یا مراجعه حضوری به حفاظت و اطلاعات دادگستری و کانون وکلا و مرکز مشاوران استان می‌توانند از هویت فردی که خود را وکیل معرفی می‌کند، مطمئن شوند.فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: حفاظت و اطلاعات دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.   به گزارش ایسنا، افشین محمدی دره شوری امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه با بیان اینکه در جریان این پرونده تاکنون سه نفر از عومل مرتبط با حادثه مسمویت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به‌سر می‌برند، گفت: دیگر عوامل، مسببین و معاونین احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.   وی افزود: در این حادثه در مجموع ۶ نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.   محمدی دره شوری با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار یافته در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه‌زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.   طی روز‌های اخیر اخباری در فضای مجازی مبنی بر مسمومیت با الکل ۲۹ پزشک در شیراز منتشر شده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز

دیگر خبرها

  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • احتمال صدور مخفیانه حکم بازداشت مقامات اسرائیل
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز