Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۵ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مهم‌ترین حوادث امروز ۱۵ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ نعمت خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار درتشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با توزیع کنندگان مواد مخدر و کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر در یک منزل مسکونی در شهر خورزوق، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مامورانپلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی منزل مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی ۶ نفر قاچاقچی را که در این مکان در زمینه نگهداری، مصرف و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کردند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه این قاچاقچیان مقدار تقریبی ۸ گرم مواد مخدر از نوع شیشه ۱۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و ۳ عددلوله پایپ کشف شد.

سرهنگ "خلیلی" با اشاره به تحویل متهمین به مراجع قضائی، تآکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و همشهریان عزیز می‌توانند هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

کشف ۱۴ دستگاه خودرو وموتورسیکلت مسروقه در شاهین شهر

سرهنگ "علی صادقی فرمانده انتظامی شاهین شهر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان شاهین شهر موفق شدند در آذر ماه سال جاری تعداد ۱۰ دستگاه خودرو مسروقه و ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف و تحویل مالکان دهند.

انهدام باند ۶ نفره توزیع و مصرف مواد مخدر در برخوار/ محموله میلیاردی کالای قاچاق به مقصد نرسید

وی در ادامه افزود: بلحاظ اجرای طرح‌های مختلف نیز در سطح شهرستان بوِیژه اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی، طرح برخورد با سوداگران مرگ در مناطق حاشیه‌ای شهرستان نیز رضایتمندی بالای مردمی را در پی داشته است.

فرمانده انتظامی شاهین شهر در پایان خاطر نشان کرد: ضمن قدردانی از تعامل خوب شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرم، از آنان خواست هر گونه انتقاد و پیشنهاد خود را از طریق تلفن ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی پلیس با خادمان خود در نیروی انتظامی، در میان بگذارند.

محموله میلیاردی کالای قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ "صادق کاظم زاد اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲ دستگاه انجین موتور سیکلت به مارک کاوازکی و یک دستگاه مینی موتور سیکلت به مارک یاما‌ها وتعداد غیر قابل شمارش لوازم موتور سیکلت همگی خارجی و فاقد مجوز‌های مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ کاظم زاد اظهار داشت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و راننده خودرو برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

توقیف محموله شیرخشک قاچاق در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با اشراف بالای اطلاعاتی خود مطلع شدند ۳ محموله شیر خشک قاچاق در ۳ کامیون کشنده بارگیری شده اند که بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: کامیون‌ها توسط ماموران شناسایی و متوقف شدند که در بازرسی از آن‌ها ۷۵ تن شیرخشک خارجی فاقد مدارک و مجوز‌های قانونی و گمرکی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۳ نفر در این رابطه ادامه داد: ارزش محموله‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۳۴ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به تحویل متهمان این پرونده به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه ورود و توزیع کالای قاچاق، باعث رکود اقتصادی و افزایش تورم در کشور می‌شود که امید است شهروندان عزیز با پلیس تعامل داشته باشند و اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان سرقت قاچاق کرونا انتظامی شهرستان فرمانده انتظامی کالای قاچاق شاهین شهر مواد مخدر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر

سرهنگ سید جعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت تعدادی اراذل و اوباش در امر سرقت‌های خشن و تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان بابلسر و دیگر شهرستان‌های مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس، ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری ماموران اطلاعات سپاه شهرستان، رد سه متهم اصلی این پرونده از اراذل و اوباش سابقه دار را شناسایی کردند.

سرهنگ افضلی با اشاره به اقدامات فنی، اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه متهمان از هماهنگی قضائی در این خصوص خبر داد و گفت: ماموران امنیت عمومی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه شهرستان موفق به دستگیری هر سه اراذل و اوباش شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف دو قبضه سلاح گرم به همراه ۴ قبضه قمه و مقادیری قابل توجهی موادمخدر از متهمان خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه