Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علیرضا کاظمی معاون پرورشی وفرهنگی وزیر آموزش وپرورش امروز در جلسه مجازی با مدیران، روسا، معاونان پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان این حوزه، ضمن قدردانی از همه فرهنگیان استان کرمان که با وجود همه محدودیت‌ها تلاش کرده اند تا چرخه یادگیری و فرایند یاددهی و یادگیری متوقف نشود، یاد شهید قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: شهید سلیمانی اسطوره بی نظیر و بی بدیل قرن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: مجموعه آموزش و پرورش ناخودآگاه در یک زیست بوم جدید قرار گرفت، در بحرانی که از سیل و زلزله و سایر بحران‌های طبیعی بدتر است که قطعا با آسیب‌هایی هم مواجه هستیم، اما آموزش و پرورش، سریع‌ترین واکنش را در این زمینه با راه اندازی شبکه شاد و استفاده از ظرفیت صدا و سیما و ظرفیت معلمان ایثارگر، نشان داد.

کاظمی با بیان این که روز به روز باید تلاش کنیم تا آسیب‌ها کم و به فرصت تبدیل شوند، افزود: زیست بوم جدید ظرفیت‌های بسیاری برای نظام ما ایجاد کرده است که ارزش‌های بی بدیلی دارد و در مقایسه با تهدیدهایش ناچیز است، اما قطعا ما این فرصت‌ها را بدون تهدید نمی‌توانستیم ایجاد کنیم.

او بیان کرد: با تلاش شبانه روزی همه همکاران فرهنگی و با هم افزایی و همکاری باید آسیب‌های فضای مجازی را به حداقل برسانیم، به زودی از شبکه شاد ۳ رونمایی می‌شود که ظرفیت‌های بیشتر و فضای امن تری دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین، میثاق ملی آموزش و پرورش و مردم با رهبری است و اهداف آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین شکل می‌گیرد.

او گفت: چون آموزش ما دانش محور و تئوری محور است و فرصت‌های تکرار و تمرین را فراهم نمی‌کنیم، همه تلاش ما باید این باشد که دانش آموزان را در موقعیت‌های یادگیری قرار دهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: جنگ، شهید سلیمانی را به یک اسطوره ماندگار تبدیل کرد چرا که قرارگیری در موقعیت‌های تربیتی بسیار مهم است.

کاظمی گفت: سبد‌های متنوعی از فعالیت‌های تربیتی در معرض دید دانش آموزان در شبکه شاد قرار گرفته و زیباترین فعالیت‌های پرورشی را در شاد از جمله جشنواره "سرباز وطن" داشتیم.

او افزود: امروز حوزه پرورشی و فرهنگی در صفحه اول آموزش مجازی هر دانش آموزی قرار دارد، فعالیت‌های قرآنی و حوزه قرآن و عترت را به مدد فضای مجازی توسعه داده ایم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن کریم فضای مجازی فرهنگی وزیر آموزش پرورشی و فرهنگی معاون پرورشی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی با رقابت ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، عصر امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در آیین افتتاحیه چهل و دومین مسابقات قرآنی در چرام اظهار کرد: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۰ هزار نفر شرکت کردند و برترین‎‌های این دوره به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان به میزبانی شهرستان چرام در دو بخش آوایی و پژوهشی به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ قرآنی را از اهداف برگزاری مسابقات قرآنی عنوان کرد و گفت: این مسابقات موجب بسط فعالیت‌های قرآنی و زدودن پیرایه‌ها از جامعه اسلامی به برکت قرآن می‌شود.

وی از امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان چرام و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام که در برگزاری این دوره از مسابقات همکاری داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 749159

دیگر خبرها

  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر