Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر روز دوشنبه به نقل از امید راستی افزود: در اجرای دستورالعمل اجرایی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره نگهداری و استفاده از دستگاه‌های استخراج رمز ارز و براساس ابلاغ  وزارت صمت، فرایند خوداظهاری و پرداخت حقوق و عوارض دولتی دستگاه‌های استخراج رمز ارز در سامانه بهین‌یاب فعال شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: دارندگان دستگاه‌های ماینر مکلف هستند نسبت ‌به ثبت مشخصات هویتی خود به ‌همراه تعداد، نوع، مشخصات فنی، مدل و شماره سریال دستگاه‌ها (درصورت وجود و قابلیت احراز شماره سریال) اقدام کرده و حقوق و عوارض دولتی مربوط را حداکثر تا تاریخ پنجم بهمن ماه پرداخت کنند.

راستی تاکید کرد: با توجه به‌ ضوابط موجود، استفاده از دستگاه‌های رمزارز در محل‌های مجاز شامل شهرک‌های صنعتی، مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی و نیروگاه‌ها امکان‌پذیر است.

این کارشناس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یادآور شد: درگاه پرداخت الکترونیکی حقوق و عوارض دولتی دستگاه‌ها نیز در پنجم دی ماه عملیاتی شده و پس از پرداخت، گواهی پرداخت حقوق و عوارض دولتی با شماره شناسه یکتا برای هر یک از متقاضیان صادر می‌شود.

وی با اشاره به ممنوعیت به‌کارگیری و نگهداری دستگاه‌های ماینر در مراکز فاقد مجوز عنوان کرد: دارندگان این دستگاه‌های که مجوز ندارند نیز می‌توانند حداکثر تا تاریخ پنجم اسفند ماه ۹۹ نسبت‌ به تعیین تکلیف دستگاه‌های خود به‌یکی از روش‌های در نظر گرفته شده اقدام کنند.

راستی افزود: روش اول دریافت جواز تأسیس برای فعالیت استخراج رمز ارز در سامانه بهین‌یاب و استفاده از دستگاه‌ها در محل‌های مجاز پس از دریافت پروانه بهره‌برداری در داخل کشور و یا مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است.

وی ادامه داد: شیوه دوم امکان واگذاری دستگاه‌ها به افراد دارای مجوز در سامانه و بارگذاری مستندات مربوط در سامانه و راهکار سوم صادرات دستگاه‌ها به خارج از کشور و بارگذاری اسناد و مستندات مربوط در سامانه است.

برچسب‌ها رمز ارز بوشهر نرخ ارز صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رمز ارز بوشهر نرخ ارز رمز ارز بوشهر نرخ ارز صمت اخبار کنکور حقوق و عوارض دولتی استخراج رمز ارز دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود

ایسنا/سمنان رئیس کل دادگستری استان سمنان خواستار وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان شد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری ۸ اردیبهشت‌ماه در دیدار با مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اظهار کرد: حل مشکل معوقات آلایندگی نیاز به پیگیری جدی در چارچوب قانون دارد.
وی ادامه داد: ورود دستگاه قضایی استان به مسائلی که نیاز مردم را رفع می‌کند جنبه عمومی داشته و این ورود در جهت تقویت زیر ساخت‌ها تاثیرگذار خواهد بود.
 رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اهمیت محیط‌زیست و لزوم حراست و صیانت از حقوق مردم در این بخش تاکید کرد: از جمله تاکیدات ریاست قوه قضائیه « پیگیری عوارض آلایندگی » است و دستگاه ها و بنگاه های اقتصادی که آلایندگی دارند باید وفق مقررات، عوارض آلایندگی را پرداخت کنند.
حجت الاسلام و المسلمین اکبری خاطرنشان کرد: این عوارض باید در راستای ارتقاء امور زیست‌محیطی استان سمنان صرف شود.
رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اینکه ورود دستگاه قضایی استان در موضوعات محیط زیستی همچنان ادامه دارد، افزود: حوزه حقوق عامه، بستر وسیعی برای پیگیری نیازها و مطالبات قانونی مردم است.
وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان توسعه عدالت در جامعه را دنبال می کند تا در نتیجه هم‌افزایی و همراهی تمامی مسئولان استانی اهتمام به اجرای قانون صورت پذیرد. 
بهرامعلی ظاهری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان نیز گفت: ورود دستگاه قضایی استان سمنان در موضوعات محیط زیستی موجبات توفیقات بیشتر این سازمان در مسیر پیگیری قانونی تکالیف این سازمان را فراهم آورده است. 
وی عنوان کرد: وصول معوقات و عوارض آلایندگی وفق مقررات پیگیری و نتایج حاصله گزارش خواهد شد.
انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی