Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:53:20 GMT

مخالفت راموس با پیشنهاد رئال؛ کاپیتان شرط گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۸۱۲۰

مخالفت راموس با پیشنهاد رئال؛ کاپیتان شرط گذاشت

سرخیو راموس از تابستان گذشته پیشنهاد تمدید رئال را دریافت کرده و هنوز با آن موافقت نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، در 4 ژانویه 2021 هستیم و سرخیو راموس آزاد است تا در مورد آینده اش تصمیم گیری کند بدون اینکه نیاز به رضایت باشگاه رئال مادرید را داشته باشد. طبق قوانین، راموس می تواند با هر باشگاهی وارد مذاکره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

از قرارداد او کمتر از شش ماه باقیمانده بدون اینکه توافقی برای تمدید حاصل شود. کاپیتان رئال که بسیاری معتقدند باشگاه باید تحت هر شرایطی با وی تمدید کند، این روزها بی قرارتر از همیشه است چرا که هیچ پیشنهاد جدیدی از باشگاه به دست وی نرسیده است.

روز گذشته رنه راموس برادر و ایجنت او با به اشتراک گذاشتن یک توئیت انتقادی علیه مدیران رئال خبرساز شد. محتوای توئیت اعتراض به باشگاه رئال برای عدم تمدید با سرخیو راموس بود.

 

 

 

 

طبق ادعای جوزپ پِدرِرول مجری مشهور برنامه ال چیرینگیتو و فرد نزدیک به فلورنتینو پرز رئیس رئال، راموس از تابستان گذشته پیشنهاد تمدید دو ساله باشگاه با کسر 20 درصد دستمزدش را دریافت کرده ولی به آن پاسخ نداده است. راموس که سالانه 12 میلیون یورو دستمزد می گیرد، این پیشنهاد را قبول ندارد و شرط گذاشته است که این کسر دستمزد در آینده و پس از بهبود اوضاع اقتصادی باشگاه به وی پرداخت شود.

 

 

 

 

رئال مثل خیلی از باشگاه های بزرگ، تحت تاثیر پاندمی کرونا روزهای اقتصادی بدی را پشت سر می گذارد و سران باشگاه حاضر نیستند به راموس دستمزد گذشته را پرداخت کنند. البته آنها برای کاپیتان استثنا قائل شده و بر خلاف سنت همیشگی پیشنهاد دو ساله داده اند(در رئال بازیکنان بالای 30 سال پیشنهاد تمدید سال به سال دریافت می کنند).

اگر رئال مادرید حاضر نشود با شرط راموس موافقت کند، احتمال جدایی بهترین مدافع میانی تاریخ باشگاه بیش از همیشه خواهد شد. اتفاقی که ضایعه ای تلخ برای باشگاه و هواداران خواهد بود.

رئال مادرید فلورنتینو پرز (مدیر عامل) سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم

فران تورس که در پایان دیدار رئال مادرید و بارسلونا به شدت از شکست ال‌کلاسیکو ناراحت بود، به طور اتفاقی با این ضربه یکی از هواداران رئال مادرید را هدف گرفت.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم