Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعید نمکی روز دوشنبه در گردهمایی شهدای مدافع حرم در مصلی امام علی (ع) ضمن تسلیت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: با همراهی همران حاج قاسم در طول ۴۰ روز که با شیوه سردار دلها خانه به خانه در راستای کنترل ویروس کرونا فعالیت کردند امروز مفتخریم که با همدلی مردم این ویروس کنترل شد. 

وی اظهار داشت: زمانی که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرد ما در اوج تحریم‌ها و برای تهیه تجهیزات پزشکی و ماسک با مشکلاتی روبرو بودیم اما با غیرت، همت و شجاعت فرزندان این سرزمین پیک اول را به خوبی مهار کردیم به طوری که آمار فوت های ناشی از ابتلا به این ویروس به زیر ۴۰ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کشور ما در طول ۵۵ روز تبدیل به وارد کننده اصلی در حوزه تولید ماسک، گان و مواد ضدعفونی کننده شد که این مهم عظمت جمهوری اسلامی ایران و درماندگی کشورهایی که بیش از ما پول و تجهیزات داشتند را بیشتر نشان داد.

نمکی ادامه داد: موسسات معتبر بین‌المللی پیش‌بینی کرده بودند ایران در ماه نوامبر و دسامبر مرگ و میر بالای هزار و ۲۰۰ نفر را تجربه خواهد کرد اما با توجه به تجربیات از بسیج در ادوار گذشته، طرح شهید سلیمانی با استفاده از ظرفیت بسیج در این حوزه نیز برنامه ریزی شد. 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با اجرای این طرح آمار فوتی های ناشی از ابتلا به کرونا به یک سوم رسید و همرایی همران حاج قاسم در طول ۴۰ روز با شیوه سردار دلها که خانه به خانه دنبال داعش می گشت، خانه به خانه به دنبال ویروس کرونا رفتیم و امروز مفتخریم با همدلی بین ما، بسیج، مشارکت مردم، بهورزان و متخصصان همه یک صدا با هم توانستیم این حماسه ملی را خلق کنیم و این موفقیت بر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبارک باشد که همواره بر حمایت و رعایت اصول همراه ما بودند. 

وی همچنین به شهادت غیرمنتظره سردار دلها اشاره کرد و گفت: عشق مردم به سپهبد سلیمانی در دل های شرکت کنندگان در آیین تشییع ایشان موج می زد و از همه گروه ها و تفکرها در این مراسم حضور داشتند. 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی بر حقارت دشمن در مقابل مردان بلند پایه افزود و به بی آبرویی تروریست های بین المللی اضافه، آنها را رسوا، دنیای اسلام را منقلب و وحدت جبهه مقاومت را بیش از پیش کرد. 

نمکی با اشاره به جانفشانی و ایثارگری شهدای منافع سلامت افزود: بزرگترین خصیصه سردار سلیمانی عاشقی بود و بزرگترین نشات دلبستگی این بزرگ مردم روح بلند عارفانه و عاشقانه ایشان بود. 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: سردار سلیمانی دلی سرشار از محبت و سوز و گذار و سینه ای سوخته برای این سرزمین داشت. 

نمکی با بیان اینکه پایداری و پایمردی دولت سلیمانی دلدادگی و عشق الهی است تصریح کرد: شهید قاسم سلیمانی آرام به یاد خدا بی قرار برای پیوستن به معشوق بود که این مهم اولین ویژگی و نشان سردار سلیمانی است. 

وی فروتنی، مردم دوستی، صبوری، نوع دوستی و بی اعتنایی به دنیا را از دیگر ویژگی بارز شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: سپهبد شهید سلیمانی به مادیات و دل بستگی های دنیا پشت کرده بود. 

وی بیان داشت: سیاست زدگی از وجود سردار دلها دور بود و تنها زیر خیمه ولایت حرکت می کرد و یک عمود را در این خیمه قبول داشت و آن هم رهبری بود و هرگز خود را آلوده باتلاق های سیاسی نکرد. 

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمان ایرنا قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمان ایرنا ویروس کرونا کرمان ایرنا قاسم سلیمانی اخبار کنکور سردار سلیمانی شهید سلیمانی ویروس کرونا سردار دلها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی رزاز گفت: در زمان وقوع طوفان و بارندگی برخی پرواز‌ها در فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز با تاخیر مواجه شد، اما با عادی شدن شرایط آب و هوایی، پرواز‌ها نیز به حالت عادی برگشته است.

وی افزود: ۳ پرواز بعد از ظهر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرودگاه اهواز به دلیل شدت بارش باران با تاخیر همراه شد.

رزاز ادامه داد: اکنون همه تیم‌های عملیاتی فرودگاه در حالت آماده‌باش کامل هستند.


مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان می‌گوید: پرواز‌های فرودگاه اهواز بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، ولی از مردم درخواست داریم برای دریافت اطلاعات از وضعیت پرواز‌ها با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.

پیش از این اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت این سامانه بارشی در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز