Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی ارتش،  امیر سرتیپ محمدحسین دادرس روز دوشنبه در بازدید از مراحل ابتدایی نخستین تمرین مشترک رزم پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ غیرت، توانمندی و پشتکار جوانان برومند این مرز و بوم موجب شده است به مرحله‌ای از خودکفایی و حرکت جهادی در عرصه‌ی تولید تجهیزات نوین دست یابیم که قابلیت رقابت با کشورهای پیشرفته در این حوزه را داریم به نحوی که در حوزه‌ی پهپادی حائز رشد و ارتقاء قابل توجهی بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تمرین بزرگ رزم پهپادی نیروهای چهار گانه ارتش به تناسب ضرورت مواجهه با تهدیدهای احتمالی در حوزه‌ی تخصصی خود آرایش رزمی گرفته و ثابت خواهند کرد؛ در قالب یک اقدام بزرگ عملیاتیِ هم افزا، آمادگی پاسخ به هر تهدید را دارند.

امیر سرتیپ دادرس با بیان اینکه پیام اصلی برگزاری این رزمایش ایجاد صلح و امنیت در منطقه بدون نیاز به حضور و دخالت بیگانگان است خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره و متناسب با تهدید کشورهای فرامنطقه‌ای و دشمنان، نسبت به بروزسانی تجهیزات و برگزاری رزمایش‌ها و تمرین‌های تخصصی رزمی اقدام می‌کند.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه پهپادهای به نمایش گذاشته شده در تمرین مشترک رزم پهپادی تنها گوشه‌ای از اقتدار و صلابت پهپادی ارتش است، تصریح کرد: انواع پهپادهای رزمی، شناسایی و انتحاری در نقاط مختلفی از مرزهای زمینی و دریایی کشور عزیزمان همزمان با پرپایی نمایشگاه عظیم پهپادی به اجرای عملیات تاکتیکی می‌پردازند.

تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش با شرکت صدها فروند از پهپادهای عملیاتی نیروهای زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی ارتش در منطقه عمومی سمنان و بصورت همزمان در نقاط مختلفی از مرزهای ایران اسلامی از فردا (سه شنبه) و به مدت دو روز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران سمنان ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران سمنان ارتش جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران سمنان ارتش جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور جمهوری اسلامی ایران رزم پهپادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد

سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی در نشست هم اندیشی مسئولان دانشگاه‌های استان خراسان رضوی با فرمانده سپاه امام رضا (ع)، گفت: ضروری است در تعامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سایر دستگاه ها، نقش مشارکتی خود را تعریف و با بهره گیری از ظرفیت جلسات هم اندیشی، این موضوع را عملیاتی کنیم.   وی با اشاره به ضرورت تقویت ساختار‌ها در عرصه‌های مختلف مدیریتی کشور گفت: ما دو راه بیشتر نداریم؛ یا باید قدرتمند شویم و یا اینکه اراده دشمن را بپذیریم که در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده ایم که هیچگاه تسلیم خواست و اراده دشمن نبوده ایم و در آینده نیز همین گونه خواهد بود.   سردار غیاثی تاکید کرد: باید قدرتمند باشیم، اما این قدرتمند بودن فقط در حوزه دفاعی و نظامی نیست؛ از مولفه‌های مهم قدرت در حاکمیت‌ها، حوزه علم و فناوری است و دست اندرکاران این حوزه باید تمام همت و تلاش خود را در این زمینه معطوف کنند.   فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در حوزه دفاعی و امنیتی، امروز سرآمد هستیم، خاطرنشان کرد: باید در سایر حوزه‌ها هم برای قدرتمند شدن تلاش کنیم.   سردار غیاثی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های مجموعه بسیج در قالب بسیج دانشجویان و اساتید در دانشگاه‌ها گفت: تلاش‌های مجموعه‌های بسیج در دانشگاه ها، در طول مجموعه مدیریت و رئیس دانشگاه است و هنر این است که اگر اقدامی انجام می‌دهیم، در عامل با مجموعه مدیریت دانشگاه‌ها باشد و در اقدامات هم افزایی داشته باشیم.   در این جلسه، مسئولانی از خراسان رضوی همچون فرمانده بسیج دانشجویی، رئیس شورای استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاها، روسای دانشگاه فردوسی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای، مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان، مسئول مجمع بسیج اساتید خراسان رضوی، رئیس شورای هماهنگی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی منطقه ۹ کشور، رئیس دانشگاه حکیم سبزوار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار و رئیس دانشگاه فرهنگیان قوچان به بیان نظرات خود پرداختند.   در پایان این جلسه، به منظور قدردانی از پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی، نشان دانشگاه فردوسی مشهد به فرمانده سپاه امام رضا (ع) اهدا شد. باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی