Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی رحمتی پس از بازی با تیم سایپا در جمع خبرنگاران افزود: ما همه با هم خانواده هستیم و مجموعه آستان قدس نیز جزو مشهد است و ما هم در این شهر هستیم و بواسطه بدهی جایی نمی رویم.
وی با رد هرگونه حاشیه در این دیدار ادامه داد: صبح امروز مبلغی به حساب آستان قدس رضوی واریز شد ولی در زمینه فیش واریزی و مابقی آن اختلاف نظر داشتیم که با وساطت بنده مشکل رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: مسوولان ورزشگاه می گفتند مابقی بدهی را به صورت چک پرداخت کنیم که به علت نزدیک بودن به زمان بازی نمی‌توانستم دسته ‌چک بیاورم.

وی با اشاره به بروز برخی اختلافات مالی با ورزشگاه امام رضا (ع) افزود: ما برای برگزاری سایر رقابتهای خود در لیگ برتر به ورزشگاه ثامن الائمه (ع) (دیگر ورزشگاه مشهد) نخواهیم رفت و بقیه بازی‌های ما هم در ورزشگاه امام رضا (ع) وابسته به آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد. 

ظهر امروز نیز جمعی از طلبکاران و طرفهای تجاری مجموعه شهرخودرو مقابل هتل محل اقامت بازیکنان تجمع کرده بودند.

دیروز رحمتی در گفتگو با رسانه‌ها هرگونه بدهی مالی از باشگاه شهرخودرو و مالک آن را رد کرد و گفت: مسائل مطرح شده پیش پا افتاده و کوچک است و تنها برای حاشیه سازی و درگیر کردن ذهن بازیکنان و ایجاد ذهنیت منفی برای هواداران نسبت به باشگاه و مالک آن است.

تیم فوتبال شهرخودرو امروز در چارچوب رقابتهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر میهمان خود تیم سایپای تهران را شکست داد.

تا پیش از این هفته رقابتها شهر خودرو با ۹ بازی، ۹ امتیاز کسب کرده و در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفته بود و تیم سایپا هم با ۱۰ امتیاز در رتبه یازدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال قرار داشت.

برچسب‌ها مشهد آستان قدس رضوی سید مهدی رحمتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد آستان قدس رضوی سید مهدی رحمتی مشهد آستان قدس رضوی سید مهدی رحمتی اخبار کنکور آستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس نیمه‌دوم تقابل قرمزها با سپاهان در ورزشگاه آزادی را با آتش‌بازی گرم و پرحرارت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار کرده‌اند.

در شروع نیمه‌دوم این تقابل که بدون‌گل دنبال می‌شود، هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران روی سکوهای ورزشگاه آزادی با استفاده از مواد دودزا و همچنین پرچم قرمزرنگ مخصوص‌شان آتش‌بازی به‌راه انداختند و جو زیبایی را در ورزشگاه آزادی برپا کردند.

این تقابل در نیمه‌اول بدون‌گل به پایان رسید و در نیمه‌دوم جذاب‌تر و حساس‌تر دنبال خواهد شد؛ پرسپولیس درصورت پیروزی مقابل سپاهان می‌تواند پس از چند هفته صدر جدول را از استقلال پس بگیرد و سپاهان هم به‌دنبال این است تا با دست‌پر به اصفهان برگردد.

کد خبر 749870

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد