Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: پکیج معیشتی بیکاران تا آخر سال به تمام افراد متضرر شده از اپیدمی کرونا پرداخت خواهد شد تا کمکی به این افراد در این وضعیت بد شود.

علی بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره پرداخت نشدن مطالبات و بیمه‌های بیکاری، اظهار کرد: آخرین هماهنگی که برای بیمه بیکاری انجام شده است این مورد است که دولت یک بخشنامه‌ای به تامین اجتماعی مبنی بر این موضوع اراسل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این بخشنامه آمده است افرادی که شغل‌های خود را از دست داده اند بیمه پرداز موظف است این افراد را شناسایی کند و حقوق بیکاری پرداخت شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه بیمه بیکاری از مبلغ برداشتی است که دولت از صندوق توسعه ملی برای اقدامات کرونایی برداشت کرده است هست و افرادی که در لیست بیمه بیکاری بوده اند این مبالغ دریافت خواهند کرد.

بابایی با بیان اینکه این پرداختی‌ها در سه ماه ابتدایی پرداخت شده است، تصریح کرد: اساسنامه و ساختار صندوق معیشتی کرونا برای افراد بیکار ایجاد شده و فقط منتظر تایید دولت در جلسه هیئت دولت هستیم تا به مرحله اجرا دربیاید.

وی افزود: بعد از تایید این اساسنامه دردولت کسانی که در لیست بیمه بیکاری هستند این کمک معیشتی را دریافت خواهند کرد حتی کسانی که تازه به لیست اضافه شده اند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تاکید رهبری مبنی بر تحت تکفل قرار گرفتن تمامی متضررین کرونا، بیان کرد: مقرر شده دولت یک پکیج کلی را در نظر گیرد تا کسانی که در این ایپدمی کرونا دچار مشکل شده اند برخوردار شوند.

بابایی در پایان گفت: پکیج معیشتی بیکاران تا آخر سال به تمام افراد متضرر شده از اپیدمی کرونا پرداخت خواهد شد تا کمکی به این افراد در این وضعیت بد شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس مجلس شورای اسلامی کمیسیون اجتماعی کرونا کمک معیشتی دولت سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس بیمه بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری مهر، «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد».

کد خبر 6090832 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد