Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد همتی روز سه‌شنبه در سیصد و بیست و دومین نشست رسمی شورای اسلامی شهر سمنان با اشاره به نشست هایی که با برخی صاحب نظران فرهنگی و سازمان های مردم نهاد این شهر برگزار شد گفت:  نخستین هفته فرهنگی شهر سمنان از ۳۰ دی تا هفتم بهمن ماه سالجاری برگزار می‌شود که به علت شیوع ویروس کرونا بر نمایش و تولید برنامه‌ها در فضای مجازی تاکید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طرح هفته‌های فرهنگی، برای هر فصل با توجه به تقویم فرهنگی و با در نظر داشتن مناسبت های مذهبی برنامه‌ریزی می‌شود و یک هفته در هر فصل با تاکید بر موضوعات فرهنگی مختلف برای احیا و شناخت فرهنگ غنی سمنان از سوی مردم و برای مردم اجرا می شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر سمنان در خصوص تقویم فرهنگی این شهر گفت: صاحب نظران در نشست های فرهنگی  به بررسی روزهای مهم سمنان و درج رویدادهای با اهمیت مانند ثبت زبان سمنانی، روز تشکیل شدن شهر یا استان سمنان، روز ثبت  آثار تاریخی و مراسم معنوی ارزشمند، زادروزهای مفاخر گذشته و معاصر، روزهای با اهمیت در حوزه دفاع مقدس مانند سالروز شهادت شهدای شاخص و ثبت برنامه ها و جشنواره هایی از جمله انجیر، انار، گل نرگس، ونگون (بادمجان) و غیره می پردازند که خود زمینه ای برای برنامه ریزی و برگزاری برنامه های فرهنگی با تاکید بر ارزش های شهر سمنان است.  

همتی بیان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری سمنان با همکاری مرکز همایش و پژوهش شورای اسلامی شهرداری و شورای شهر سمنان برنامه ها و طرح ها و پیشنهادات دغدغه‌مندان شهر سمنان در این حوزه را برای غنی شدن تدوین این تقویم و برپایی برنامه‌ها دریافت می‌کند و برنامه‌های اجرایی نیز با محوریت سازمان های مردم نهاد برگزار می‌شود.

وی  با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به موضوع فرهنگ گفت: ترویج و سرمایه گذاری در فرهنگ برنامه ها را در هر موضوعی به هدف می رساند و نباید گستردگی فرهنگ را به موضوعات کوچک و کلیشه‌ای محدود کرد.

شهر سمنان حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها شهرداری سمنان سمنان کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر سمنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری سمنان سمنان شهرداری سمنان سمنان اخبار کنکور برنامه ها شهر سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ استاندارسمنان در نخستین جلسه شورای عشایری استان سمنان در سالجاری گفت: ازمحل مالیات برارزش افزوده بیست وپنج میلیاردتومان به عشایر در سال گذشته اختصاص یافته است و تلاش می‌شود امسال نیز خدمات بهتری به عشایراستان ارئه شود.
سیدمحمدرضا هاشمی پایش ممیزی را جهت تعیین تکلیف مراتع میان بند خاطر نشان کرد و گفت: قیمت گذاری برای فاقدان ممیزی نیز با حضورکارشناس انجام‌شود.
استاندار راه اندازی فروشگاه‌های محصولات عشایری را یادآور شد و افزود:با تعیین تکلیف دو واحد جدید تولید کننده نهاده‌های دامی تامین نهاده‌های دامی برای عشایر آسانتر می‌شود.
سیدمحمدرضا هاشمی اطلاع رسانی پیامکی بارندگی‌ها به عشایر را هم از دستگاه‌های مربوط خواستارشد.
با حضور اعضای شورای عشایری استان سمنان نحوه ارائه خدمات درمسیرکوچ و استقرارگاه‌های عشایر بخصوص در موضوعات آبرسانی و نگهداری راه و حمل ونقل ومدیریت کوچ درمناطق میان بندو ییلاق بررسی شد.
در این جلسه نمایندگان عشایر هم در خصوص مشکلات مراتع، تامین نهاده‌ها، نقدینگی، دریافت تسهیلات توضیحاتی مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • هفته پهلوانی را قوی‌تر برگزار کنیم
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • سنندج؛ خاستگاه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان