Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه انیمیشنی «گلستان سرزمین من» روایتگر داستان هایی از زبان حیوانات مختلف بومی منطقه گلستان ایران است که حول شخصیت پرنده ای به نام «هما» به وقوع می پیوندد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، انیمیشن «گلستان سرزمین من» به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا کاویان راد در ۲۶ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای با تکنیک دوبعدی برای گروه سنی کودک و نوجوان در مرکز پویانمایی صبا تولید شده است و با موضوع انتقال مفاهیم انسانی نظیر خوشبختی و نوع دوستی هر روز ساعت ۱۹ از شبکه نهال پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این انیمیشن تصاویری از زنجیره حیات وحش منطقه گلستان به نمایش درمی‌آید و همچنین شخصیت محوری این مجموعه پرنده ای به نام هماست که تعداد محدودی از این پرنده در منطقه گلستان باقی مانده، حیوانات منطقه با آمدن او هر یک با به نمایش گذاشتن توانایی‌های خاص خود سعی در ثبت مقام برتر در میان دیگران دارند.

پرداختن به حیات وحش ایران و حیوانات رو به انقراض و انتقال مفاهیم اجتماعی و اخلاقی به کودکان از ویژگی‌های این انیمیشن برشمرده شده است.

کد خبر 466582

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خطر انقراض گونه های در حال انقراض انقراض حیوانات انیمیشن انیمیشن ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگو با تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  مهدی فرجی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵» در گفتگو با شبکه خبر در بخشی از سخنانش گفت: فصل پنجم این مجموعه یک کار کاملا جاده ای بود و به لحاظ تولیدی کار کردن با این شیوه کمتر اتفاق افتاده است.

وی درباره موضوعات فیلم نامه افزود: «نون خ» همیشه دغدعه گفتن مسایل و دغدغه های مردم را دارد مسایل مانند کولبرها، قاچاق دارو و بحث انرژی اتمی و کارکرد غیرنظامی این تکنولوژی.

فرجی گفت: مجموعه «نون خ» یک روالی دارد که از فصل یک بوده است تقریبا ما برای هر فصل این مجموعه سه یا چهار قصه نویسنده طراحی می‌کند و این قصه‌ها باهم چسبندگی دارد.

در «نون خ ۵» هم نویسنده جوری طراحی کرده که قصه ها پراکندگی نداشته باشد، با صنایع دستی شروع می‌کنیم که در کرمان می خواهیم در نمایشگاه شرکت کنیم، در آنجا با فردی روبه روی می شویم که می خواهد قاچاق پرنده کند به چابهار، در چابهار با ناخدایی آشنا می‌شویم که مشکلاتی برای ناخدا اتفاق می‌افتد و قصه ماهی خاویار در روستا پیدا می‌شود و در مسیر بازگشت روستا با مسدود شدن جاده و بحث جابجایی دارو‌ها مواجه می‌شویم، کلا قصه‌ها به هم کمک می‌کنند و چسبندگی دارد و احساس پراگندگی در قصه وجود ندارد.

وی درباره انتخاب بازیگران هم گفت: در هر منطقه ای که این مجموعه را کار می کردیم از بازیگران همان منطقه استفاده کردیم و این مجموعه باعث شد که خیلی از کسانی که استعداد بازیگری دارند شناخته شوند.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از فصل های این مجموعه را دوست دارد گفت: فصل یک، سه و پنج را بیشتر دوست دارم، چون کمدی‌های، قصه‌ها و شخصیت‌های جذابتری دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نمایش اشیای تاریخی ارزشمند کرمان در باغ موزه هرندی
  • مفاهیم جان‌بخش اسلامی از مرزها بیرون رفته است
  • واکاوی ممنوعیت پخش مجموعه «حشاشین»
  • پرنده کفچه نوک در سد درودزن شیراز (فیلم)
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت!
  • گفتگو با تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵»
  • حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است
  • عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)