Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:32:47 GMT

دو مقصد غیر منتظره پیش روی هافبک ناکام اینتر

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۸۲۱۹

دو مقصد غیر منتظره پیش روی هافبک ناکام اینتر

جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار معروف ایتالیایی مدعی شد مدیر برنامه های کریستین اریکسن با باشگاه های آژاکس و ولورهمپتون مذاکره کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که جوزپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر به شکل رسمی اعلام کرد که کریستین اریکسن بعد از پشت سر گذاشتن یک سال کابوس وار در اینتر در لیست فروش باشگاه ایتالیایی قرار گرفته و می تواند در ژانویه نراتروری را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در چند روز اخیر شایعات زیادی در رابطه با هافبک دانمارکی به گوش رسیده و از تیم های زیادی به عنوان مقصد احتمالی کریستین اریکسن نام برده شده است. حتی اخیراً تایید شد که اینتر با جدایی قرضی این بازیکن نیز موافقت خواهد کرده اما هنوز هیچ چیز قطعی درباره او مشخص نشده است.

 

 

 

 

در همین ارتباط جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مطرح ایتالیایی ادعای جدید و غیرمنتظره ای را در مورد کریستین اریکسن مطرح کرده است. بر این اساس مدیر برنامه های ستاره دانمارکی مذاکرات خود را با دو تیم ولورهمپتون و آژاکس آغاز کرده است و دی مارتزیو مدعی شده که اصلا بعید نیست اریکسن با قراردادی قرضی راهی یکی از این دو تیم شود.

 

گفتنی است که با وجود تمام شایعات در اطراف اریکسن به نظر می‌رسد که همچنان شانس حضور او در پاری سن ژرمن و همکاری دوباره با مائوریسیو پوچتینو بیش از سایر موارد است.

آژاکس کریستین اریکسن اینتر میلان ولورهامپتون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آژاکس کریستین اریکسن اینتر میلان ولورهامپتون کریستین اریکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند

سردارناصر فرشید گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نرماشیر هنگام کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری محور"زاهدان-نرماشیر"یک دستگاه کامیون عبوری را متوقف و در بررسی اولیه آن متوجه وجود جاساز‌هایی در قسمت‌های مختلف آن شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انتقال این کامیون به پارکینگ و بررسی دقیق‌تر آن ۱۵۰ کیلو شیشه کشف و راننده این کامیون که از سمت مرز‌های شرقی عازم مرکز کشور بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این متهم که در صدد انتقال این محموله سنگین ماده روانگردان و فوق العاده خطرناک شیشه از شرق به دیگر نقاط کشور بود پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سوپرگل تماشایی کریستین ویری با پیراهن آتالانتا به سیه نا (2007/5/7) / فیلم
  • ببینید | فوری؛ ترور محمد بن سلمان ناکام ماند!
  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • (ویدیو) دستور پخت گوجه و بادمجون به سبک ایتالیایی‌ها
  • فروش بره تودلی در تهران قدیم و جنجال در مجلس شورای ملی
  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • گل دوم و تماشایی کریستین پورتو به بارسلونا (ژیرونا 4-2 بارسلونا)
  • گل کریستین پورتو به بارسلونا (ژیرونا 2-2 بارسلونا)
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم