Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم فوتبال اینتر به پیشنهاد هدایت تیم ملی فوتبال شیلی پاسخ منفی داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق گزارش منابع ایتالیایی؛ لوچانو اسپالتی سرمربی پیشین تیم فوتبال اینتر پیشنهاد فدراسیون فوتبال شیلی برای هدایت تیم ملی این کشور را  رد کرده و تا قبل از پایان قراردادش با اینتر خیال قبول پیشنهاد کاری جدید را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپالتی تابستان سال 2019 اخراج شد و جای خود در نیمکت اینتر را به آنتونیو کونته داد. با این حال قرارداد او با اینتر هنوز پابرجاست و این قرارداد تا پایان ماه ژوئن سال 2021 اعتبار دارد. به موجب این قرارداد اسپالتی از اینتر حقوق می‌گیرد و ظاهراً حقوقش آنقدر هست که حاضر نشده هدایت تیمی مانند تیم ملی شیلی را برعهده بگیرد.

طبق گزارش سایت اف‌سی‌اینترنیوز، سرمربی ایتالیایی پیشین تیم‌های رم و اینتر، پیشنهاد شیلیایی‌ها برای جانشینی رینالدو روئدا را رد کرده و ترجیح می‌دهد 6 ماه دیگر برای بازگشت به عرصه مربیگری صبر کند.

اسپالتی: اینتر اجازه نداد سرمربی میلان شوم

طبق گزارش این سایت؛ دلیل اسپالتی برای خودداری از پذیرش پیشنهاد کاری جدید این است که احساس می‌کند باشگاه اینتر به او که دو سال پیاپی سهمیه لیگ قهرمانان را برای این تیم کسب کرد، خیانت کرده است و به همین دلیل قصد دارد تا آخرین یورو از حقوقش را از این باشگاه بگیرد.

اسپالتی به موجب قراردادش سالانه 5 میلیون یورو از اینتر حقوق می‌گیرد و تا الان با وجود سپری شدن یک سال و نیم از زمان اخراجش از نراتزوری هنوز از این تیم حقوق گرفته و می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال شیلی اینترمیلان لوچانو اسپالتی تیم ملی فوتبال شیلی اینترمیلان لوچانو اسپالتی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

tags # فرهاد مجیدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟