Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی پنجمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان نامه با حضور فارغ التحصیلان دانشگاهی خراسان جنوبی برگزار شد.

جلال الدین صادقی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، امروز سه شنبه ۱۶ دی در پنجمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان نامه اظهار کرد: فرهنگ و تمدن غنی ایران راهبردهای اصلی را همواره بیان کرده و کشورهای دیگر در بسته بندی دیگر به ما تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: یکی از برنامه‌های عملیاتی آن، کتاب‌های کوتاه، مفید و موثر، استفاده از کلاس‌ها و سخنرانی‌های مفید فایده است و می‌تواند بسیاری از اقدامات جاری ما را تعیین می‌کند.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه فرصت زود از دست می‌رود و دیر باز می‌گردد، تصریح کرد: اینکه از فرصت خوب استفاده کنیم توانمندی ویژه می‌خواهد.

صادقی اظهار کرد: اینکه پایان نامه‌ها کاربردی شود و بتواند با صنعت ارتباط مستقیم برقرار کند و بتوانیم با صنعت سریع و موثر ارتباط برقرار کنیم امر مهمی است؛ امری که کشورهای دیگر به صورت مستمر به آن پرداخته‌اند.

وی با بیان اینکه این کم گفتن و گزیده گفتن در اشعار شاعران ایران زمین تیز دیده می‌شود، تصریح کرد: اقداماتی از این دست باید شکل گیرد و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب در دیدار با جهادگران؛ جهاددانشگاهی باید کارهای گزین انجام دهد و ایشان بارها فرموده‌اند که من به آینده این اقدام خوش بین هستم.

حمید مرادی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: مسابقات ملی پایان‌نامه سه دقیقه‌ای با هدف تشویق و کمک به تقویت و پرورش مهارت‌های ارتباطی، ایده‌پردازی، فن بیان و خلاقیت‌های دانشجویی، کمک به تکمیل چرخه تولید علم و فناوری و تبدیل آن به محصول و ثروت و برقراری ارتباط بین دانشگاه و صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاری و بازاریابی ایده‌های دانشجویی برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در 19 استان و 25 واحد جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد. افزود : در این دوره از مسابقات ملی پایان‌نامه سه دقیقه‌ای که با کسب مجوز دانشگاه کوئینزلند به عنوان صاحب امتیاز معنوی آن برگزار می‌شود، دبیرخانه مسابقات، دستورالعمل اجرایی را بر اساس شاخص‌های بین‌المللی و استانداردهای دانشگاه کوئیزلند مورد بازبینی قرار داده است.

 معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این برنامه به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با حضور 12 نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

زهرا حمیدی، مدیر اجرایی این طرح نیز گفت: با هماهنگی با دانشگاه‌های مختلف استان، فراخوان برای شرکت فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف در این مسابقه داده شده و فارغ‌التحصیلان واجد شرایط در این مسابقه شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در این مسابقات دانشجویان باید طی سه دقیقه پایان نامه خود را برای هیات داوران ارایه نمایند که پس از ارائه امتیارات لازم توسط داوران، یک نفر برگزیده شد، یادآور شد: در این مرحله دانشجویان شرکت کننده به ارائه سه دقیقه‌ای پایان‌نامه خود در قالب تنها یک اسلاید پاورپوینت پرداخته و از بین آنها، دکتر طیبه شاهی نیز با رای داوران به عنوان فرد برگزیده این دوره از مسابقات معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دفاع پایان نامه جهاد دانشگاهی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی سه دقیقه ای پایان نامه مسابقات ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب

دریافت 14 MB

تصویربردار: مرتضی امین الرعایایی

کد خبر 6089005

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان