Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نماد هنری سردار سلیمانی، اثر خلاقانه‌ای است که با ابتکار یکی از هنرمندان شهرستان اردکان به صورت ترام خطی (سایه روشن) با استفاده از ورق‌های فلزی طراحی و توسط صنعتگران مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو به مساحت ۱۲۰ متربع ساخته و در ورودی این مجتمع نصب شد.

ناصر تقی‌زاده، مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو در مراسم پرده‌برداری از این اثر هنری با تجلیل از خدمات فراموش ناشدنی شهید حاج قاسم سلیمانی در ایجاد امنیت منطقه و مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب اظهار داشت: شهید سلیمانی شیر روز و عارف شب بود و همین امر راز ماندگاری یاد و نام آن شهید در قلب هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حاج قاسم و دیگر سرداران و خادمان که در راه حفظ آرمانهای مقدس این نظام جانفشانی کردند و به شهادت رسیدند، پیام مقاومت و ایستادگی به ما آموختند و تکلیف امروز ما به عنوان فعالان بخش تولید و صنعت، تلاش در جهت استقلال و امنیت اقتصادی و در عین حال توجه به ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است.

حجت الاسلام شاکر، امام جمعه اردکان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اقدامات اثربخش مدیرعامل چادرملو در توسعه امور فرهنگی و اجتماعی شهرستان اردکان و خدمات بی شائبه وی در امر مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: ادامه راه شهدا با حرف و شعار عملی نمی شود بلکه وظیفه ما در هر مقام و مسئولیتی، عمل به وظایف محوله در جهت اعتلای نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: تقویت اقتصاد داخلی با تلاش‌های صنعتگران و تولید کنندگان همانند چادرملو اتفاق می افتد و این خدمات ارزنده است که اینده کشور را تضمین می‌کند و به طور قطع در راستای اهداف شهدای والا مقام نیز خواهد بود.

امام جمعه اردکان بار دیگر ضمن حمایت از برنامه های توسعه بخش چادرملو از توجه خاص مدیرعامل این شرکت به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 5114851

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد قاسم سلیمانی ناصر تقی زاده مجتمع معدنی چادرملو قاسم سلیمانی آیت الله مصباح یزدی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آلودگی هوا آمار کرونا گرگان عکس استانها جبهه مقاومت بوشهر شهرستان کرج شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین رونمایی از طرح آموزشی و تربیتی «هزار مشعل» عصر چهارشنبه با حضور معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

«هزار مشعل» به واسطه فعالیت قریب به ۱۰۰۰ کانون در استان گیلان طراحی شده و در قالب این طرح هر کانون به مانند یک مشعل در فعالیت‌های فرهنگی محسوب شده است.

هزار مشعل طرحی تربیتی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و آموزشی است که با محوریت جهاد تبیین در فعالیت‌های مسجدی به منظور احیای کارکردهای مساجد در هشت رشته طراحی شده است.

کد خبر 6094649

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)