Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: در حال حاضر مسئولیت نهادهای علمی و فرهنگی مانند جهاد دانشگاهی در شرایطی که استان اصفهان با دشواری های زیادی خصوصا در حوزه های اجتماعی مواجه است، بسیار بارزتر است.

حیدر قاسمی امروز (سه شنبه_۱۶ دی ماه) در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید جهاد دانشگاهی واحد اصفهان که در تالار رویش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای اسلام، سردار شهید سلیمانی و شهید فخری زاده، اظهار کرد: افتخار دارم در اوایل دوران دانشجویی در جهاد دانشگاهی مشغول بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: فعالیت ها در جهاد دانشگاهی با داشتن سرمایه انسانی و روحیه جهادی، مصداق عملی جهاد علمی، فرهنگی و پژوهشی است که در عرصه های مختلف به میدان آمده اند. امروز بسیاری از موفقیت هایی که در حوزه های دانش بنیان به دست می آید مرهون حرکت جهادی است و در حال حاضر بیش از گذشته نیازمند روحیه و فرهنگ جهادی هستیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در اصفهان در وهله نخست با ثبات و ایجاد تغییرات کمتری مشغول فعالیت است و استفاده از نیروهای توانمند و جوان نقطه قوت این نهاد انقلابی در کشور است.

استان اصفهان ظرفیت بارگذاری بیشتر در حوزه های اجتماعی را ندارد

قاسمی انتصاب مهدی ژیان پور به عنوان رییس جهاد دانشگاهی را انتخابی شایسته خواند و افزود: دکتر ژیان پور از بطن جامعه انقلابی جهاد دانشگاهی برخاسته و با مسئولیت های این نهاد آشنایی کامل دارد که به حق انتخاب شایسته ای است.

به گفته وی، در حال حاضر مسئولیت نهادهای علمی و فرهنگی مانند جهاد دانشگاهی در شرایطی که با دشواری های بسیاری خصوصا در حوزه های اجتماعی رو به رو هستیم و مشکلاتی که شهر و استان اصفهان با آن مواجه است، بارزتر است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با بیان اینکه اصفهان به نقطه ای رسیده که سرریز شده است، خاطرنشان کرد: استان اصفهان ظرفیت بارگذاری بیشتر در حوزه های اجتماعی را ندارد و واقعیت این است که بخش قابل توجهی از تنش هایی که در جامعه می بینیم، ناشی از سرریز شدن ظرفیتی است که عدم تناسب باعث آن شده است.

دست یاری به سمت مجموعه های علمی و برآمده از انقلاب دراز می کنیم

قاسمی با اعلام آمادگی از همکاری با نهادهای علمی همچون جهاد دانشگاهی، گفت: دست یاری به سمت مجموعه های علمی و به ویژه مجموعه های برآمده از انقلاب برای گره گشایی و کارگشایی دراز می کنیم و با توجه به اینکه نهاد جهاد دانشگاهی خارج از بروکراسی های اداری از انسجام و برابری خوبی برخوردار است، فضا در این نهاد برای کمک به مسئولان را فراهم می دانم و اعلام آمادگی برای همکاری دارم.

رییس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان نیز در این برنامه با بیان اینکه استان اصفهان دومین استان علمی و صنعتی کشور است، اظهار کرد: در مجموعه جهاد دانشگاهی نیز استان دوم در کشور هستیم.

مرتضی تیموری گفت: در استان اصفهان ۷ مجموعه مستقل اما همکار زیرمجموعه جهاد دانشگاهی به خوبی در حال فعالیت هستند.

وی محمود مراثی-رییس سابق جهاد دانشگاهی را انسانی صادق، پاکدست و نجیب معرفی کرد و گفت: خوشبختانه در سال های اخیر تعامل بسیار خوبی در استان بین دو واحد جهاد دانشگاهی در استان اصفهان ایجاد شد و عمده فعالیت های ما به صورت هماهنگ بود و تعامل بسیار بالایی داشتیم.

تیموری با آرزوی موفقیت برای ریاست جدید جهاد دانشگاهی واحد اصفهان ابراز امیدواری کرد که هماهنگی میان دو مجموعه در ادامه موجب ارتقای تعاملات شود.

به گزارش ایسنا، در این برنامه نام و یاد مرحوم داریوش اسماعیلی - معاون فرهنگی سابق جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، گرامی داشته شد و در پایان مراسم از محمود مراثی- رییس سابق جهاد دانشگاهی تجلیل شد.

محمود مراثی از سال ۱۳۹۳ ریاست جهاد دانشگاهی واحد اصفهان را بر عهده داشت و مهدی ژیان پور به عنوان رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان حوزه های اجتماعی جهاد دانشگاهی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد