Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ثبت نام در مرحله پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی بهمن ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شد. خبرگزاری میزان- روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشوراعلام کرد: با توجه به مصوبات بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ ۹۹/۰۷/۲۲ مقرر گردید برای ظرفیت خالی مانده رشته‌های تحصیلی دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی مهرماه سال ۱۳۹۹، پذیرش در نوبت بهمن ماه انجام شود؛   لذا به اطلاع کلیه متقاضیان (اعم از متقاضیانی که در پذیرش دوره مذکور ثبت‌نام نموده و یا ثبت‌نام ننموده‌اند)، می‌رساند که برای ثبت‌نام در رشته‌های تحصیلی مراکز آموزشی پذیرنده در این مرحله، می‌توانند جداول حاوی اطلاعات رشته محل‌های مندرج در ذیل این اطلاعیه را مشاهده نموده و ضمن مشخص نمودن رشته و مرکز آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک ذیل و با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای پذیرش و اطلاعیه‌های بعدی این سازمان در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی‌مهر ماه سال ۱۳۹۹ «مندرج در درگاه اطلاع رسانی این سازمان» و موارد اعلام شده در این اطلاعیه از تاریخ ۹۹/۱۰/۱۶ لغایت ۹۹/۱۰/۲۲ به مرکز آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۱- متقاضیان می‌بایست­ دارای گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه (دیپلم سه‌ساله نظام جدید ۳-۳-۶ یا نظام ترمی/واحدی شامل: نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه شامل: دوره چهارساله یا شش‌ساله نظری و فنی و حرفه‌ای) بوده و حداکثر تا تاریخ ۹۹/۰۶/۳۰ نسبت به اخذ مدرک تحصیلی دیپلم خود اقدام نموده باشند.

۲- متقاضیان می‌بایست در زمان ثبت‌نام از طریق مراکز آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۳۷۰.۰۰۰ (سیصد و هفتادهزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اقدام نمایند.

توجه: متقاضیان لازم است از پیش‌نویس تقاضانامه ثبت‌نام در این مرحله که در «لینک ذیل این اطلاعیه» قرار گرفته است پرینت تهیه نموده و پس از تکمیل به مرکز آموزشی مورد تقاضا ارائه نمایند.

۳- هر متقاضی می‌تواند صرفاً یک کدرشته محل از یک گروه آموزشی و با توجه به مندرجات این اطلاعیه و دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال ۱۳۹۹ (این دفترچه از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترسی می‌باشد) انتخاب نماید. در صورت ثبت‌نام متقاضی در دو کدرشته محل و یا در دو مرکز آموزشی، اطلاعات وی از بانک اطلاعات پذیرفته‌شدگان یکی از مراکز بر اساس ضوابط این سازمان حذف شده و هیچگونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

۴- متقاضیان می‌بایست در زمان ثبت اطلاعات در سامانه مربوط از طریق مراکز آموزشی در خصوص کدرشته محل مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند. پس از ثبت، کدرشته محل ثبت شده برای داوطلبان قابل تغییر و یا تعویض نیست.

۵- پس از پایان مهلت مقرر در این اطلاعیه، مراکز مجاز به ثبت‌نام از متقاضیان نخواهند بود و هیچ اقدامی از سوی این سازمان برای متقاضیانی که بعد از تاریخ تعیین شده مراجعه نمایند نیز صورت نخواهد پذیرفت.

۶- چنانچه متقاضی قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی مرحله پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال ۱۳۹۹ قرار گرفته باشد و در این مرحله از پذیرش برای ادامه تحصیل در یکی از مراکز ثبت‌نام نماید، قبولی قبلی وی لغو و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.

۷- همه متقاضیان «مرد» می‌بایست در زمان ثبت‌نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه ­تحصیل نداشته باشند.

۸- پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط (در مراکز آموزشی پذیرنده که به آن مراجعه داشته‌اند) تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تایید نهایی این سازمان بصورت مشروط خواهد بود.

۹- م ضرورت دارد به شرایط و ضوابط اختصاصی رشته‌های تحصیلی و سایر موارد مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش و اطلاعیه‌های بعدی این سازمان در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال ۱۳۹۹ «مندرج در درگاه اطلاع رسانی این سازمان» توجه نمایند.

مدارک لازم برای ثبت‌نام:

۱- شش قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری.

۲- تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.

۳- تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.

۴- اصل گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه (دیپلم سه‌ساله نظام جدید ۳-۳-۶ یا نظام ترمی/واحدی شامل: نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه شامل: دوره چهارساله یا شش‌ساله نظری و فنی و حرفه‌ای) با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.

۵- اصل کاربرگ ۱۰۱ (گواهی اشتغال به کار مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور) با امضا و مهر بالاترین مقام مسؤل، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار و برای شاغلین نیرو‌های مسلح ارائه حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار از یگان مربوط برای متقاضیان کدرشته محل‌هایی که پذیرش درآن‌ها صرفاً مختص شاغلین است.

۶- ارائه مدرکی که وضعیت نظام وظیفه برادران را مشخص نماید.

اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال ۱۳۹۹:

الف) تغییر شماره تماس و آدرس مرکز آموزشی:

۱-البرز- مرکز آموزش علمی - کاربردی باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین کرج


۲-اصفهان- مرکز آموزش علمی - کاربردی شرکت ایران سپهر

۳-بوشهر- مرکز آموزش علمی - کاربردی شرکت گروه صنعتی پلیمر بوشهر

۴-کرمان- مرکز آموزش علمی - کاربردی شرکت هواپیمایی ماهان

۵-گیلان- مرکز آموزش علمی - کاربردی شرکت تولیدی صنعتی برهان نیروی شمال

۶-فارس- مرکز آموزش علمی - کاربردی سلامت دهکده سبز- شیراز- بعد از دروازه قرآن- مقابل شهرک رکن‌آباد

۷-قزوین-مرکز آموزش علمی - کاربردی فرماندهی انتظامی استان قزوین

۸-قم- مرکز آموزش علمی - کاربردی فرهنگ و هنر قم

ب) استان، دستگاه متقاضی، مرکز آموزشی، رشته تحصیلی، نشانی و تلفن مرکز آموزشی جدید علاوه بر دفترچه مهرماه در سایت سازمان سنجش جزییات نوشته شده است.

با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان در سازمان سنجش آموزش کشور به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و برای تسریع در ثبت و بررسی درخواست‌ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می­توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می­شود. متقاضیان می­توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

ضمناً متقاضیان گرامی می‌توانند سؤالات خود را با شماره تلفن گویای‌: ۴۲۱۶۳ (کد ۰۲۱) در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری فرمایند.

دریافت فایل فایل رشته محل ها‌ی دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» دانشگاه جامع علمی کاربردی -بهمن ماه ۱۳۹۹ در قالب PDF

دریافت فایل تقاضانامه دوره کادرانی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه ۱۳۹۹ در قالب PDF اکان پذیر می‌باشد.

بیشتر بخوانید:
کارمندان آموزش و پرورش چگونه گزینش می‌شوند؟
انتهای پیام/ برچسب ها: سازمان سنجش کاردانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان سنجش کاردانی پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای دفترچه راهنمای پذیرش دانشگاه جامع علمی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش مرکز آموزش علمی مراکز آموزشی کاربردی شرکت فنی و حرفه ای مرکز آموزشی کدرشته محل ثبت نام بهمن ماه رشته محل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی

در دیدار «محمدحسن حبیب ‌الله‌زاده»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا با خانم «زهرا زومروت سلجوق»، مدیرکل سازمان آموزش و تحقیقات آماری، اقتصادی و اجتماعی کشورهای اسلامی پیرامون توسعه همکاری‌ها میان ایران با این سازمان گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

 به گزارش ایسنا ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با اشاره به اهمیت استفاده از نتایج تحقیقات این مرکز و تبادل و انتقال تجربیات کشورهای اسلامی در حوزه‌های مربوطه، خواستار افزایش همکاری‌ها و بهره‌ مندی بیشتر کشورمان از خدمات این نهاد سازمان همکاری اسلامی شد .

 وی همچنین بررسی امکان تعریف پروژه‌های مشترک با سازمان آموزش و تحقیقات آماری، اقتصادی و اجتماعی کشورهای اسلامی و نیز مشارکت در پروژه‌های آن مرکز را از دیگر زمینه‌های افزایش همکاری‌ها دانست.

خانم زهرا سلجوق، مدیرکل سازمان آموزش و تحقیقات آماری، اقتصادی و اجتماعی کشورهای اسلامی نیز با برشمردن برخی از زمینه‌های کاری آن مرکز در حوزه‌های مختلف، برای افزایش همکاری‌ها با کشورمان در زمینه‌های مورد نیاز، اعلام آمادگی کرد .

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های مرکز آموزش و تحقیقات آماری، اقتصادی و اجتماعی کشورهای اسلامی، حوزه‌های فعالیت این سازمان را شامل طیف وسیعی از فعالیت‌ها با درخواست کشورهای عضو دانست و با اشاره به تجارب ارزشمند کشورمان در برخی از حوزه‌های فعالیت این مرکز بین المللی، آمادگی این نهاد برای  ارتقای همکاری و مناسبات کشورمان را اعلام کرد .

براساس این گزارش، مرکز آموزش و تحقیقات آماری، اقتصادی و اجتماعی کشورهای اسلامی یکی از نهادهای تخصصی وابسته به سازمان همکاری اسلامی (OIC) است که بر اساس مصوبه هشتمین نشست وزرای امور خارجه سازمان کنفرانس اسلامی (طرابلس) تاسیس و از اول ژوئن ۱۹۷۸ فعالیت خود را در آنکارا آغاز کرد.

 مهمترین وظایف این نهاد جمع آوری، پردازش و انتشار آمار و اطلاعات اقتصادی - اجتماعی برای استفاده کشورهای عضو، مطالعه و ارزیابی تحولات اقتصادی و اجتماعی در کشورهای عضو به منظور ارتقای همکاری میان کشورهای اسلامی و نیز سازماندهی برنامه های آموزشی متناسب با نیازهای کشورهای عضو و اهداف کلی سازمان همکاری اسلامی  است .

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟