Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده گفت:خوشبختانه پیرو گفتگوی پیشین بحث آغاز فعالیت بازارگردان به سرانجام رسید و آگهی مجوز فعالیت صندوق بازارگردانی توسط فرابورس انتشار یافت.

 ملائی ادامه داد: اطلاعیه تبدیل شخصیت حقوقی شرکت ابنیه از سهامی خاص به عام، طی آگهی مورخ 13 دی ماه 99 توسط اداره ثبت شرکتها صادر شد و اقدامات مورد نیاز جهت ثبت شرکت و آغاز معاملات در بورس به سرعت در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صورتهالی مالی 6 ماهه حسابرسی شده شرکت توسعه و تلفیق گروه امروز از طریق سامانه کدال برای عموم فعالین بازار سرمایه منتشر گردید که خوشبختانه تغییرات ملموسی در رفع بندهای حسابرسی نسبت به گزارش پایان سال مالی گذشته داشته است.

به گفته مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده، بدیهی است بررسی امکان افزایش سرمایه از محل سود انباشته با شرایط جدید منعکس شده در صورتهالی مالی در دستور کار هیات مدیره شرکت قرار دارد.

 ملائی خطاب به سهامداران پدیده گفت: مجددا از سهامداران محترم استدعا دارم در راستای صیانت از حقوق خود بر مبنای تحلیل اطلاعات مستند نسبت به خرید یا فروش سهام اقدام نمایند و تحت تاثیر افراد سودجو که در جهت تخریب سهم و تزریق هیجان منفی یا بعضا ایجاد هیجان مثبت کاذب هستند، قرار نگیرند.

وی خاطر نشان ساخت: ورود سرمایه گذاران جدید در صورت استمرار فضای آرامش در شرکت و سایر ذینفعان رخ می دهد و قطعا افراد معلوم الحال که با هدف کسب منافع اقتصادی به دنبال ایجاد تشنج و نا آرامی در خانواده سهامداران پدیده هستند به زودی رسوا می شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بورس پدیده شاندیز سهام پدیده شاندیز سهام پدیده شاندیز در بورس سهام پدیده در بورس سهام پدیده شاخص های بورسی سهام داران بورس سهام داران پدیده آخرین وضعیت بازار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند

روح اله خدابنده لو گفت: امروزه افراد دارای معلولیت در فعالیت های اجتماعی و مسابقات زیادی شرکت و توانمندی های خود را به جامعه ثابت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این راستا اولین جشنواره ورزش های بومی، محلی در سه شهرستان زنجان، ابهر، خدابنده در سال گذشته برگزار شد که استقبال گروه های هدف را به دنبال داشت.

این مسوول ادامه داد: فعالیت های ورزشی برای افراد دارای معلولیت از ۲ جنبه درمانی که هدف آن تأمین سلامتی و پیشگیری از مبتلا شدن به بیماریهای ثانویه است حائز اهمیت می‌باشد.

وی اظهار داشت: ورزش نه تنها اعتماد به نفس را در فرد تقویت می کند بلکه نگرش جامعه را نسبت به معلولین دگرگون کرده و از نظر جسمی، روحی، فردی و اجتماعی آنها اثر قطعی و تعیین کننده ای دارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان همچنین به اجرای طرح آموزشی آگاه سازی پیشگیری از معلولیت ها در دوره سالمندی اشاره کرد و گفت: این طرح با موضوعات سکته مغزی، بیماری قلبی- عروقی، استئوپروز، آرتروز، دیابت، سقوط و دمانس(آلزایمر) است که در سال گذشته ۲ هزارو ۷۲۷ در سطح استان شهری و روستایی تحت پوشش قرار گرفتند.

به گفته وی، آشنایی با بیماری استئو آرتریت، سقوط- بیماری دیابت - بیماری قلبی و عروقی -پوکی استخوان - سکته مغزی و آشنایی با بیماری دمانس از جمله موضوعاتی است که برای سالمندان جامعه هدف بهزیستی و افراد محلی در ۲ گروه سنی میانسالان با رده سنی ۶۵ الی ۴۵ و گروه سالمندی با رده سنی ۸۵ الی ۶۵ برای هر ۲ جنس آموزش داده می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • این کار را انجام ندهید، یارانه تان قطع می شود!
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • خبر مهم برای یارانه بگیران | چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • توصیه به یارانه‌بگیران؛ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • توصیه به یارانه‌بگیران/ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • آخرین مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی
  • مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی امروز پایان می‌یابد
  • امروز؛ پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی/نحوه تولید سابقه تحصیلی دیپلمه‌ها