Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدصادق طهماسبی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان یزد با اشاره به احتمال شیوع ویروس آنفولانزای فوق حاد پرندگان گفت: با توجه به شروع فصل زمستان هرسال احتمال شیوع این ویروس در بین پرندگان وجود دارد و مدیران دستگاه‌های مربوطه باید این موضوع را جدی گرفته و اقدامات لازم به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس بین پرندگان را در دستور کار قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در زمان اوج شیوع ویروس کرونا در کشور شاهد همکاری صمیمانه مردم و اصناف و کادر بهداشت و درمان به منظور جلوگیری از گسترش این بیماری در بین مردم بودیم و مطمئناً در صورت شیوع ویروس آنفولانزای فوق حاد پرندگان، فعالان در این عرصه نیز همکاری با مسئولین را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

طهماسبی تصریح کرد: در صورت شیوع ویروس آنفولانزای فوق حاد پرندگان در سطح استان زیرساخت‌های اقتصادی دچار مشکل خواهد شد و در توزیع بعضی از اقلام دچار مشکل خواهیم شد به همین دلیل باید با جدیت تمام و با پایش مسیر‌های شهرستان از جلوی شیوع این ویروس در سطح استان و شهرستان جلوگیری شود.

طهماسبی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) در سال آینده بیان داشت: در سال جاری با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا علی‌رغم آمادگی کامل دستگاه‌های عضو ستاد اربعین حسینی (ع) برای خدمات‌رسانی به مردم امکان برگزاری این مراسم وجود نداشت.

او ادامه داد: امیدواریم با کاهش شیوع ویروس کرونا در سال آینده شاهد برگزاری باشکوه این راهپیمایی عظیم و حماسی باشیم و با توجه به وقفه یک‌ساله در حضور مردم در این مراسم با افزایش متقاضیان برای حضور در این مراسم حماسی روبرو خواهیم شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد تصریح کرد: انتظار می‌رود اعضای کارگروه‌های مختلف عضو ستاد اربعین حسینی شهرستان تفت با برگزاری جلسات منظم آمادگی لازم را برای انجام وظایف محوله کسب نموده و گزارش‌های خود را به این اداره کل ارسال نمایند.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آنفولانزای فوق حاد پرندگان اربعین حسینی فوق حاد پرندگان شیوع ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جهانگیر بیات در ماهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام ساعت ۹:۳۰ از میدان نماز به سمت میدان آزادگان در ماهدشت برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جهانگیر بیات در ماهدشت
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید