Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،مجتمع صنعتی دوچرخه سازی قوچان بزرگترین تولید کننده دوچرخه در ایران و خاورمیانه با ظرفیت تولیدی ۰۰۰ و ۳۰۰ دستگاه دوچرخه در سال است.

این واحد تصنعتی در تاریخ ۱۳۷۷/۰۷/۲۲ با هدف نیل به خود کفایی، استقلال صنعتی، ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی در منطقه، صرفه جویی و کسب درآمد ارزی، تولید انبوه خود را شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتمع صنعتی دوچرخه‌سازی قوچان تحت عنوان «آساک دوچرخ» از سال ۸۳ به بخش خصوصی واگذار شده بود اما پس‌از این واگذاری، مشکلات زیادی نظیر کاهش در تولید، بدهی‌های مختلف بانکی، تعطیلی‌های موقت و بیکاری کارگران این واحد صنعتی را به وجود آمد.

«آساک دوچرخ» بزرگ‌ترین کارخانه تولید دوچرخه در خاورمیانه به شمار می‌رفت که بهترین و مدرن‌ترین دوچرخه‌ها را برای مصارف داخل و خارجی تولید می‌کرد اما عملکرد مدیریت این واحد صنعتی به اذعان بسیاری از کارشناسان اقتصادی و صاحب‌نظران باعث رکود آن شد.

مسؤولین تلاش‌های فراوانی برای این واحد صنعتی انجام دادند تا این کارخانه بزرگ به سرنوشت کارخانه‌های دیگری همچون هپکو دچار نشود و در حال حاضر این کارخانه با مدیریت موقت دستگاه قضایی مشغول به تولید حداقل محصول است.

حال این مجتمع صنعتی دوچرخه سازی قوچان با به کار گیری پرسنل و مهندسین مجرب و پیروی از قوانین موسسه استاندارد موفق به دریافت چندین نشان استاندارد ملی و جهانی مانند مدیریت کیفی، سیستم مدیریت محیط زیست و سیستم کنترل کیفی گردیده است.

تولیدات این مجتمع با بهره گیری از کادر متخصص و برخورداری از سیستم‌های کنترل کیفی پیشرفته در زمینه طراحی و تولید دوچرخه پس از طی آزمون‌های دقیق موجب شده است تا در بازار مصرف همواره با استقبال گسترده مواجه بوده تا حدی که به دلیل کیفیت بالا و کارآیی مناسب قابل رقابت با انواع دوچرخه‌های اروپایی و آسیای شرقی است.

تمامی این موارد مرهون طراحی زیبا، رعایت دقیق مسائل فنی و قیمت مناسب محصولات است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

بیشتر بخوانید:

دستان تلاشگر، فعالیت را به کارخانه برگرداند مالکیت کارخانه آساک دوچرخ قوچان به مردم رسید

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودکفایی اشتغال زایی اشتغال جوانان رونق کسب و کار دوچرخه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد

وحید شمسایی پس از بازگشت تیم ملی فوتسال ایران از جام ملت‌های آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را صد هزار مرتبه شکر؛ ما دو سال پیش در فینال به ژاپن باختیم و دو سال است ناراحت بودم که چرا نتوانستم جام قهرمانی را تقدیم کشورم کنم. ممنونم از مردم که دو سال من را تحمل کردند و امروز با جام آمدم. بچه‌ها، کادر مدیریتی و فدراسیون و کمیته فوتسال همه همراه بودند. سیزدهمین قهرمانی به نیت 13 رجب امیرالمومنین، قشنگ‌ترین هدیه‌ای است که من و بچه‌ها می‌توانستیم تقدیم کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد نقش خودش در این قهرمانی خاطر نشان کرد: من هیچ وقت نقش خودم را نه بالا می‌برم و نه پایین. ما همه یک تیم و کارگروه هستیم و هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد. من مسئولیت فنی را دارم؛ یک کادر مدیریتی هم داریم که فدراسیون و کمیته فوتسال هستند و یک بخش هم بازیکنان داخل زمین هستند که باید کار اجرایی کنند. خدا را شکر همه همراه بودیم و این قهرمانی را به مردم تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره بحث تمدید قراردادش و اینکه چقدر امیدوار است این بازیکنان در جام جهانی بدرخشند، گفت: پدیده‌های جدیدی مثل فرانسه، هلند، تاجیکستان و افغانستان به جام جهانی راه یافتند. این نشان می‌دهد که کسی نمی‌تواند بگوید من برنده یا بازنده‌ام. درباره قرادادم من و آقای کریمی مدیر تیم، دوست‌های صمیمی هستیم. من قبل از جام ملت‌ها هم می‌توانستم قرارداد ببندم، اما گفتم به مسابقات می‌روم و اگر قهرمان شدم قرارداد می‌بندم و اگر قهرمان نشدم به خانه می‌روم. الان با قهرمانی آمدم و باید بشینیم به یک جمع‌بندی برسیم. اعتبار همه ما وسط است و باید بهترین باشیم. اگر بهترین باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی کنیم. این هم در صورتی است که کارهای بزرگ پیش روی ما بگذارند، بازی‌های دوستانه و پشتیبانی، آن موقع می‌توانیم دنبال هدف‌های بزرگ باشیم.

شمسایی راجع به فاصله کم تیم‌ها در آسیا نیز تصریح کرد: هفت بازیکن افغانستان که در لیگ ایران بازی می‌کنند، این تیم مربی ایرانی هم دارد. خیلی خوشحالم که یک ایرانی این تیم را بالا آورد. در سطح دنیا هم همین است؛ قبلاً اسمی از مراکش می‌شنیدید؟ الان هفت گل به آرژانتین می‌زند و قهرمان آفریقا می‌شود. فرانسه هم 20 روز پیش برزیل را برده است. ژاپن قهرمان دوره قبل حذف شده است. این نشان می‌دهد پیشرفت در فوتسال بسیار زیاد است. ازبکستان بهترین مربی دنیا را آورده است. این دوره اکثر مربیان بزرگ دنیا در آسیا بودند. کار سختی است، کار سخت هم آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی را می‌طلبد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • حمایت از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند
  • حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی حمایت می‌شوند