Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،گردهمایی یاران حاج قاسم با حضور سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس ،سردار مارانی فرمانده قرارگاه مدینه، رزم حسینی وزیر صمت ، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان  در مصلای امام علی( ع) شهر کرمان در حال برگزاری است.

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران امروز در گردهمایی یاران حاج قاسم با تسلیت شهادت ایام فاطمیه گفت: در جمع پیشکسوتان و در جمع خانواده شهدا حضور داریم ،نبرد حق و باطل با آفرینش انسان شروع شد و از ابتدای خلقت تا کنون ادامه دارد و این مبارزه در دو بعد خودش را نشان می دهد بعد اول در وجود انسان تجلی پیدا می‌کند و هر کس می‌خواهد مرد میدان نبرد باشد باید از درون خود شروع کند چنان چه شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی درباره شهید می‌فرمود کسی شهید می‌شود که شهید باشد و کسی می‌تواند شهید باشد که در درون مرد میدان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:  شهید سلیمانی جز الگو‌های دو نبرد بود اول قهرمان درونی بود و این درونی در هر کجا لازم می‌شد بروز می‌کرد.

قاآنی تصریح کرد : اسلام با مقاومت عجین شده است دشمنان پست فطرت بدانند  در مقابل جبهه اسلامی و مسلمانان نمی توانند عرض اندام کنند و زیرا مسلمانان از کودکی با صراط مستقیم آشنا بوده اند.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در گردهمایی یاران حاج قاسم با تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: یاران حاج قاسم از زمان شهادت سردار سلیمانی یک سال گذشت و در باورمان نیست که یک سال حاج قاسم را ندیده ایم ، احساس غربت داریم و داغ غربت آن کهنه شدنی نیست و این داغ بر رهبری بیش از همه سنگینی می‌کند.

او افزود: ما چگونه با زبان الکن از این مرد بزرگ سخن بگوییم؟ من از طرف همه ثاراللهیان می‌گویم و همه بچه‌های جنگ، آرزو داشتیم همان طور که سردار بر سر جنازه شهدا رفت به بالین آن‌ها بیاید و تا ما احساس غربت و تنهایی نکنیم.

سردار معروفی بیان کرد: بچه‌های حاج قاسم بدانند چه چیز باعث شد و حاج قاسم ،حاج قاسم باقی بماند؟ رمزش استحکام درونی اش بود از خدا می‌ترسید از دشمن نمی‌ترسید حاج قاسم سست نشد و تردید نداشت و کسی که عشق به مردم و ولایت دارد، تردید نمی‌کند.

او تصریح کرد: خیلی‌ها می‌خواستند مالک را برگردانند و صفین تکرار شود، ولی این مالک در آن سرزمین ماند و آنچه حاصل شد ارمغان برای ملت ایران است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: لشکر پیشکسوتان را به خواسته سردار سلیمانی تاسیس کردیم، نظر قلبی سردار بود که ثاراللهیان تشکیل شود و لشکر پیشکسوتان حاج قاسم را با ۸ ماموریت مردمی تشکیل دادیم.

خبر در حال تکمیل است...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده سپاه سردار سلیمانی تشییع سردار سلیمانی فرمانده سپاه حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه تجمع کردند.

سردار محمدرضا آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) در این مراسم گفت: ریشه رژیم صهیونسیتی بر جنگ و جنایت و نسل کشی بنا شده است.

وی افزود: سردمداران اصلی رژیم صهیونسیتی از ثروتمندترین و بانفوذترین افرادی هستند که تمام قدرت و اقتصاد آمریکا در دست آنان است.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع)، ترور و آدم کشی را مهمترین خصوصیت آمریکا و رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: این افراد حتی به تعدادی از رییس جمهوران آمریکا نیز رحم نکردند.

سردار آهنگر ایستادگی جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونسیتی را دستاورد عظیمی برای این جبهه برشمرد و گفت: جبهه مقاومت تمام معادلات رژیم صهیونسیتی را بر هم زد و امروز اسرائیل از اقتدار و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت شوکه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد