Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمدی روز چهارشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرکز در مساحتی بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان در آکادمی علوم ورزشی لوافان اصفهان افتتاح خواهد شد.

وی زمان افتتاح مرکز را منوط به بهتر شدن اوضاع همه گیری بیماری کووید۱۹ اعلام کرد و ادامه داد: تمامی تجهیزات و وسایل مورد نیاز خریداری شده است و از این لحاظ کمبودی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات پزشکی ورزشی اصفهان اضافه کرد: سنجش و ارزیابی حرکات اصلاحی ورزشی و اصلاح ساختار قامتی و تمرین‌درمانی از جمله فعالیت‌هایی است که با آغاز بهره برداری از مرکز با هدف ارتقای سطح سلامت و بهبود وضعیت ورزشکاران انجام خواهد شد.

محمدی خاطرنشان کرد: این هیات درصدد است همچنین نخستین و بزرگترین مرکز تخصصی استعدادیابی ورزشی کشور را در مجموعه علوم ورزشی لوافان اصفهان راه اندازی کند تا سنجش شاخص‌های آمادگی جسمانی ورزشکاران سنین پایه و یا حرفه‌ای بصورت تخصصی انجام گیرد.

وی با بیان اینکه ارتقای مقوله استعدادیابی گامی مثبت در ورزش همگانی و قهرمانی تمامی رشته‌ها ایفا می‌کند، تصریح کرد: ابزارهای سنجش شاخص‌های مورد اشاره بطور تمام الکترونیکی است.

دبیر هیات پزشکی ورزشی اصفهان افزود: توانمندی نیروهای پزشکی ورزشی اصفهان ما را قادر می‌سازد تمامی آزمون‌های مرتبط با آمادگی جسمانی و پزشکی در این خطه انجام و توسط مشاوران تغذیه و روانشناسی ورزشی توصیه‌های لازم ارائه شود.

دست کم ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی در استان اصفهان فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فدراسیون پزشکی ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فدراسیون پزشکی ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فدراسیون پزشکی ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی اصفهان اخبار کنکور پزشکی ورزشی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد

با حضور معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در شهر ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان غربی، نخستین مرکز تخصصی شیمی درمانی فرهنگیان کشور، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با حضور معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش و مدیران استانی این مجموعه در ارومیه افتتاح شد.

این مرکز به عنوان بخش فوق تخصصی واحد شیمی‌درمانی درمانگاه امام سجاد (ع) فرهنگیان ارومیه فعالیت خواهد کرد.

بخش شیمی‌درمانی این مجموعه به همت خیران سلامت آذربایجان‌غربی آقایان دلیری و نمدیان و خانم پروین با همکاری و همیاری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و مجمع خیرین مدرسه‌ساز ایجاد شد و آماده ارائه خدمات به فرهنگیان و عموم شهروندان است.

کد خبر 751416

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سه مرکز طرح ملی رحله ویژه دختران
  • نهاد‌های غیر تخصصی برای جامعه پزشکی تصمیم گیری نکنند
  • نشست تخصصی وبیناری در چابهار
  • نقش کلیدی تخصص، ‌نگاه‌ راهبردی و آموزش در عملکرد هیات‌های ورزشی خوزستان
  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • راه‌اندازی رشته آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • تا ۱۰ سال آینده مجبوریم پزشک وارد کنیم
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد