Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه از تحویل پنج هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال خبر داد و گفت: خوشبختانه در ماه‌های اخیر طبق برنامه پیش رفته و اگر مشکل خاصی پیش نیاید این تعداد مسکن آماده تحویل به متقاضیان خواهد بود.

هوشنگ بازوند اظهار داشت: تحویل این تعداد واحد مسکن مهر می‌تواند افراد زیادی را صاحب خانه کرده و از بلاتکلیفی خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اقدام دیگری که برای خانه دار کردن مردم در دست اقدام است طرح مسکن یا همان پروژه ملی است که تاکنون بیش از ۴۰ هزار نفر در آن ثبت نام کرده اند.

بازوند با اشاره به پالایش افراد ثبت نام شده، افزود: در نهایت حدود ۶ هزار و ۵۰۰ نفر توانسته اند با واریز مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال تاییدیه نهایی را دریافت کنند و دولت نیز مکلف به تامین زمین برای آنهاست.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: برای این افراد در صورت تمایل به دریافت تسهیلات بانکی، زمینی که به آن‌ها داده می‌شود برای ضمانت بانکی کافی است به این معنی که آن‌ها نیازی به ضامن ندارند.

او همچنین به تامین زمین برای نزدیک به هفت هزار نفر در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه در این خصوص مشکل نداریم و عملیات ساخت تعدادی مسکن آغاز شده و بقیه هم به زودی آغاز می‌شود.

بازوند بیان  کرد: حدود پنج هزار واحد مسکن نیز قرار است در اختیار خانواده ایثارگران قرار گیرد که در جلسه آتی نحوه دقیق چگونگی ساخت و واگذاری آن‌ها مشخص می‌شود.

استاندار کرمانشاه در این نشست همچنین بر رفع مشکل پروژه ۳۲ واحدی ماهیدشت و همچنین پروژه چشمه سفید تاکید کرد و خواستار بررسی تخصصی مشکلات آن‌ها در جلسه‌ای جداگانه شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن

در حالی با احتساب پروژه‌های مشارکتی حدود ۴۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پرند در حال ساخت است که در اجرای برخی پروژه‌ها از خاک جزیره هرمز و بوموسی استفاده می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، دیروز شرکت عمران پرند تور رسانه‌ای برای بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و پروژه‌های مشارکتی این شهر برگزار کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران پرند در حال حاضر 33 هزار و 300 واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است و اولین سری واحدها در صورت تامین زیرساخت‌های آب، برق و فاضلاب تابستان امسال به متقاضیان واگذار می‌شود.

همچنین 6800 واحد مسکن مشارکتی در حال ساخت بوده که قرار است حدود 2 هزار واحد دیگر به این نوع ساخت و ساز که زمین آنرا دولت تامین می‌کند، اضافه شود. در یکی از این پروژه‌ها که ساختمان‌های دو طبقه در حال ساخت است هزینه تمام شده هر مترمربع حدود 18 میلیون تومان است.

این واحدها که از وام 550 میلیون تومانی نهضت ملی مسکن استفاده می‌کنند در زمان حاضر با قیمت حدود متر 45 میلیون تومان به فروش خواهد رسید.

به گفته یکی از دست‌اندرکاران این پروژه‌ها، از خاک جزیره هرمز و بوموسی برای ساخت برخی واحدهای مسکونی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال