Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت از حضور فعالان این کانون برای تجلیل از خدمات مدافعان سلامت شهر کلور البته به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

«سید مرضیه قریشی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری بعثت به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور در درمانگاه شهر کلور از مدافعان سلامت تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت تصریح کرد: در این دیدار از خدمات دکتر یاوری رئیس درمانگاه کلور در کنترل بیماری کرونا و ارائه برنامه تبلیغی و ترویجی برای جلوگیری از شیوع این بیماری تقدیر شد.

 

وی اعلام داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا مدافعان سلامت به عنوان خط مقدم مبارزه با این بیماری خطرناک حضور فعال داشته اند و بسیاری از این عزیزان را در کشور از دست داده ایم که این شهدا به تاسی از شهدای دفاع مقدس جان خود را در راه خدمت به اسلام و انقلاب فدا کردند.

 

 

قریشی یادآور شد: همکاری فعالان کانون های مساجد و بسیج در راستای کاهش شیوع بیماری کرونا با عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت و تاکنون بازتاب خوب این طرح در سطح جامعه به خوبی مشهود است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت افزود: این تجلیل و تقدیر بخش بسیار کوچکی برای حفظ روحیه مقاومت و مبارزه با بیماری کرونا است که امیدواریم این وظیفه فرهنگی را خوبی انجام داده باشیم.

 

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: تجلیل از مدافعان سلامت مبارزه با کرونا ویروس کنترل شیوع کرونا ویروس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اردبیل کانون فرهنگی هنری بعثت مدافعان سلامت بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد