Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-03@22:58:18 GMT

دموکرات ها در آستانه کنترل سنا

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۲۳۷۶

خرداد: خبرگزاری آسوشیتدپرس درباره انتخابات سنا در ایالت جورجیای آمریکا گزارش داد که رافائل وارنوک نامزد حزب دموکرات با کسب ۵۰.۴ درصد آرای این ایالت موفق به پیروزی در یکی از دو کرسی سنا متعلق به این ایالت شده است. .
به گزارش خرداد به نقل از انتخاب ، جان آساف، دیگر دموکرات نامزد کرسی سنا از ایالت جورجیا بر اساس آخرین شمارش آرا، با ۱۲۸۰۶ رای از پردیوی جمهوری خواه جلوتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در انتخابات سنای آمریکا که در ۱۳ آبان ماه همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و مجلس نمایندگان برگزار شد، تکلیف ۲ کرسی ایالت جورجیا به دلیل به حد نصاب نرسیدن آرا، به دور دوم در ۱۶دی ۱۳۹۹ کشیده شد.
آخرین نتایج حاکی از آن است که با شمارش نزدیک به ۹۸ درصد آرای این ایالت جان اوسوف دموکرات با ۵۰.۱ درصد از دیوید پردو جمهوریخواه با ۴۹.۹ درصد پیشی گرفته است.
بنابر آخرین گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان: «دیوید پردو» جمهوری خواه و "یان اوسوف" دموکرات هریک با کسب دو میلیون و ۱۹۰ هزار رای، ۵۰-۵۰ و "رافائل وارناک" دموکرات و "کلی لوفلر" جمهوری خواه هریک به ترتیب با کسب ۵۰.۴ درصد و ۴۹.۶ درصد آرا رقابتی تنگاتنگی داشتند.
احتمال پیروزی اوسوف با توجه به اینکه آرای باقی‌مانده بیشتر مربوط به حوزه‌های دموکرات‌ است، زیاد است.
در حال حاضر جمهوری‌خواهان ۵۰ کرسی سنای آمریکا را در اختیار دارند که در صورت پیروزی در رقابت‌های امروز، اکثریت را در اختیار خواهند داشت.
چنانچه دموکرات‌ها بتوانند هر دو کرسی را از آن خود سازند، آرای دو حزب در این مجلس مساوی خواهد شد و رای کامالا هریس معاون اول رئیس جمهوری بعدی، تعیین کننده خواهد شد. برچسب ها: کنترل سنا

منبع: خرداد

کلیدواژه: کنترل سنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه گفت: قضات بایستی در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش و تکریم ارباب رجوع و همکاران اداری حداکثر تلاش خود را بکار گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، منوچهر فتاحی امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در نشست بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان طی سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی بر اساس شاخص‌های سند تحول قضائی در سال جدید که با حضور رئیس کل دادگستری کرمانشاه و قضات محاکم عمومی و انقلاب این استان برگزار شد، اظهار کرد: دعوت به سازش طرفین دعوی در دستور کار قرار دارد.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد شعب این استان، افزود: طی سال گذشته با وجود همه کاستی‌ها، مشکلات، حجم بالای ورودی پرونده‌ها و سختی رسیدگی به آنها در مجموع عملکرد مطلوب و رو به رشدی داشتیم.

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه گفت: قضات بایستی در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش و تکریم ارباب رجوع و همکاران اداری حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

وی خطاب به قضات تاکید کرد: در اجرای شاخص‌های سند تحول قضائی و عملیاتی کردن آنها اهتمام جدی داشته باشید.

فتاحی اظهار امیدواری کرد: محاکم عمومی و انقلاب این استان در سال جدید بر اساس شاخص‌های ابلاغی سند تحول قضائی عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

کد خبر 750089

دیگر خبرها

  • هاآرتص: جوانان اسرائیلی امید خود را از دست داده‌اند؛ این خانه در آستانه فرو ریختن است/ بلینکن: بدون آتش‌بس در غزه، دست‌یابی به راه حل با حزب الله غیرممکن خواهد بود/ کلمبیا روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کند/ نرخ فقر در غزه به بیش از ۹۰ درصد رسید + عکس و ف
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ |برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • مذاکرات دوجانبه صلح جمهوری آذربایجان و ارمنستان در آلماتی
  • ۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند