Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاری گفت: ۱۰۰۰ کوله پشتی لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی لرستان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، کرم یاری با اشاره به اجرای طرح پازل همدلی اظهار داشت: هزار کوله پشتی لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی به همت خیرین در بهزیستی کشور در قالب پویش پازل همدلی به ارزش ۶۴۰ میلیون ﷼ تهیه و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طرح پازل همدلی شهرستان الیگودرز بیشترین میزان جذب را به ارزش ۱۲۱ میلیون ﷼ با ۱۷ درصد سهم داشته و امید است این طرح ها و پویش ها ادامه داشته باشد و بتوانیم به همت خیرین و دستهای مهربانی، در راستای اهداف سازمانی گام برداریم.

مدیر کل بهزیستی لرستان تصریح کرد: هدف از اجرای طرح پازل همدلی تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند است که مردم استان لرستان با وفاق و همدلی و خرید این قطعات به ارزش ۱۰۰ هزار ﷼ در شادی این کودکان مشارکت کردند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دانش آموزان نیازمند پازل همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

استاندار جدید لرستان بر وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‎‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود، اظهار داشت: ما در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم و شناخت کافی باید روی مبانی نظری خود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است، اضافه کرد: رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی را باید ایجاد کرد.

استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه پذیرفتن مسئولیت به معنای نوکری مردم است، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و نوکران مردم هستند و روحیه تلاش و تعامل بین این دو را باید حفظ کرد.

شفقت با بیان اینکه دشمنان کوچک‌ترین خطاهای ما را بزرگ‌نمایی می‌کنند، بیان کرد: رسانه‌ها باید این موضوع را روشنگری کنند و مردم را نیز به مشارکت در مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی دعوت کنند.

به گفته وی وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم موجب شکوفایی ظرفیت‌های لرستان می‌شود و باید از این نظرات استقبال کرد.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم