Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@21:58:43 GMT

ترامپ مدعی تقلب در انتخابات سنا هم شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۲۶۲۴

ترامپ مدعی تقلب در انتخابات سنا هم شد

رئیس‌جمهور آمریکا که همچنان نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری را نپذیرفته است، این بار مدعی تقلب دموکرات‌ها در دور دوم انتخابات سنا در ایالت جورجیا شد.

 رئیس جمهور آمریکا که هنوز پروژه تقلب انتخاباتی سوم نوامبر را به نتیجه نرسانده، این بار مدعی تقلب گسترده در دور دوم انتخابات سنا در ایالت جورجیا شد.

رئیس جمهور آمریکا همزمان با آغاز شمارش آرا دور دوم انتخابات سنا در ایالت جورجیا از تریبون توئیترش مدعی تقلب در این انتخابات نیز شد و نوشت: همین حالا چهار هزار برگه رأی در فولتون کانتی پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحویل بگیرید!

پیش از این خبرگزاری آسوشیتدپرس روز چهارشنبه اعلام کرد رافائل وارناک دموکرات با اختلاف ۳۵ هزار رای نسبت به رقیب جمهوری خواه خود پیروز شده است و یکی از کرسی‌های ایالت جورجیا در سنا را از آن خود کرده است.

دور دوم انتخابات سنای آمریکا در ایالت جورجیا به پایان رسیده است تا تکلیف سنای این کشور به زودی مشخص شود. مقامات جورجیا سه شنبه شب بلافاصله پس از پایان رای گیری، شمارش آرا نهایی انتخابات ۲۰۲۰ سنا را آغاز کردند.

دو کرسی ایالت جورجیا مشخص خواهند کرد کلید سنا همچنان در دست جمهوری خواهان باقی می‌ماند یا باید آن را تحویل دموکرات‌ها دهند.

چشم امید ترامپ برای ماندن در کاخ سفید به آخرین حربه‌ای شبه قانونی دوخته شده که امشب در جلسه سنا در دست معاونش مایک پنس قرار دارد. ترامپ صراحتا در توئیترش اعلام کرد: اگر پنس مطابق میل ما اقدام کند، ما پیروز خواهیم شد./ باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دور دوم انتخابات سنا ایالت جورجیا مدعی تقلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم

بر اثر گردباد‌های قدرتمندی که در ایالت‌های نبراسکا، آیووا و تگزاس آمریکا به وقوع پیوست، شش نفر مصدوم شدند. در مجموع، روز جمعه حدود ۸۰ گزارش از گردباد در حداقل پنج ایالت آمریکا به ثبت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • بازداشت بیش از ۱۰۰حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • دادستان جورجیا: دانشجویان را سرکوب کنید
  • حمایت دادستان جورجیا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین