Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عجم ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آلوده شدن سه واحد مرغداری به آنفولانزای فوق حاد پرندگان بیان کرد: با اعلام نتیجه مثبت اولین مرغداری، اکیپ های قرنطینه و هماهنگی های لازم برای معدوم سازی انجام شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه یکی از واحدها بزرگترین مجموعه مرغ تخم گذار در استان بوده است، اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ هزار مرغ تخم گذار از این واحد معدوم سازی و دفن بهداشتی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عجم با بیان اینکه کانون دوم و سوم هم تا ۱۶ دی ماه معدوم سازی و مهار شدند، اظهار کرد: واکسن آنفولانزای فوق حاد پرندگان برای همه طیور تخم گذار استان تامین شده است.

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، زنبور عسل و آبزیان دامپزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: حساسیت طیور گوشتی به این ویروس کمتر از مرغ تخمگذار است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون به تنهایی قادر به مهار بیماری ها نبوده و رعایت هر چه بیشتر ضوابط امنیت زیستی مرغداری ها باید مد نظر مرغداران قرار گیرد.

کد خبر 5115877

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی آنفولانزای فوق حاد پرندگان بیرجند قاسم سلیمانی آیت الله مصباح یزدی ویروس کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم شیراز کرمانشاه آمار کرونا آلودگی هوا گرگان بوشهر عکس استانها شهرستان کرج شهرکرد جبهه مقاومت معدوم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرندگان مهاجر در آب‌گیرهای گرمه فرود آمدند

دریافت 25 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، پرنده‌های مهاجر در مسیر بازگشت به عرض‌های شمالی کره زمین مهمان آب‌گیرهای گرمه شدند.

کد خبر 6098563

دیگر خبرها

  • پرندگان مهاجر در آب‌گیرهای گرمه فرود آمدند
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • ورود بیش از ۵ میلیون مترمکعب روان آب به سد‌های خراسان جنوبی
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد