Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان دیوان محاسبات کشور گفت: نظر هیأت مستشاری دیوان محاسبات درباره پرونده فسخ قرارداد واگذاری شرکت هفت تپه به زودی صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی کامیار، دادستان دیوان محاسبات کشور در خصوص پرونده شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: در ارتباط با پرونده هفت تپه، طبق نظر دیوان محاسبات پرونده‌ای تشکیل شده و در هیأت‌های مستشاری به این پرونده رسیدگی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامیار اضافه کرد: پیرو فسخ قرارداد واگذاری این شرکت، به تازگی وزیر امور اقتصادی و دارایی در مجلس شورای اسلامی حضور یافت و پاسخگوی سوالات نمایندگان بود.
دادستان دیوان محاسبات کشور اظهار کرد: نظر دیوان محاسبات درباره فسخ این قرارداد هم بعد از نظر هیأت مستشاری اعلام خواهد شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی اظهارات دادستان دیوان محاسبات درباره هفت تپه

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرونده هفت تپه دیوان محاسبات کشور مجلس شورای اسلامی فسخ قرارداد هفت تپه وزارت اقتصاد دادستان دیوان محاسبات دیوان محاسبات درباره دیوان محاسبات هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور

دیوان محاسبات کشور برخی از موارد پیشنهادی این‌ نهاد نظارتی برای اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی را منتشر کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دیوان محاسبات کشور برخی از موارد پیشنهادی این‌ نهاد نظارتی برای اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی را منتشر کرد که به شرح ذیل است:
لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف، قابلیت نظارت و منطقی کردن هزینه های دولت، اجرای حسابداری بهای تمام شده و اجرای نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد, پوشش کامل احکام پیشنهادی در قوانین بودجه سنواتی  و ساماندهی طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای نیمه تمام ملی بخشی از این پیشنهادات است.

همچنین کاهش ناترازی بودجه با استفاده از ابزارهای اجرای بودجه نظیر استقرار کامل حساب واحد خزانه ، استفاده کامل از ساز و کار پرداخت مستقیم به ذینفع نهایی(اجرای ماده 65قانون محاسبات عمومی)در خصوص کلیه مصارف دولت، فراهم شدن امکان استفاده از سیستم فاکتورینگ در تامین منابع پروژه های عمرانی برای استقراض مسئولانه با نظارت عملیاتی، عدم انتقال کامل وجوه مصرف نشده عمرانی به سالهای آتی  و همچنین تفکیک بودجه جاری و ارزی، ارایه گزارش عملکرد بودجه تعهدی در مقایسه با بودجه نقدی از دیگر موارد پیشنهادی دیوان محاسبات کشور برای اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی است.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه ریزی کشور
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است