Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور از اجرای رزمایش طرح تشدید کنترل و نظارت بر بازار خبر داد و گفت: هدف اصلی این طرح، کنترل و نظارت بر بازار است. ابوالفضل فرح بخش، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور در گفت‌وگو با میزان از اجرای رزمایش طرح تشدید کنترل و نظارت بر بازار خبر داد و عنوان کرد: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری و دستورالعمل دادستانی کل کشور در سال ۹۷ و همچنین عدم وجود اداره تعزیرات در این شهرستان و مطالبات گسترده مردم شریف شهرستان راور طرح تشدید کنترل و نظارت بر بازار توسط دادستانی تدوین و در شورای پیشگیری از وقوع جرم مطرح و تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور خاطرنشان کرد: هدف اصلی این طرح، کنترل و نظارت بر بازار است و به منظور تحقق این هدف وظایف تمامی سازمان‌ها و ادارات مسئول به آن‌ها اعلام شد و برای اجرای طرح دعوت به همکاری شدند.

وی عنوان کرد: در حوزه نظارت با تشکیل ۵ تیم نظارتی مرکب از نمایندگان دادستان، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، بهداشت، دامپزشکی، پلیس اطلاعات و اماکن عمومی و همیاران بسیجی حقوقدان، اصناف شهرستان راور به ۵ منطقه تقسیم و هر منطقه به یک تیم که به صورت مستمر نظارت می‌کنند، واگذارشده است.   بیشتر بخوانید: برخورد‌های قانونی قاطع در انتظار اصناف متخلف در جیرفت فرح بخش با اشاره به اینکه همزمان با اجرای رزمایش طرح تشدید کنترل و نظارت بر بازار، نظارت مستمر مردم بر اصناف در قالب طرح هر شهروند یک بازرس اصناف نیز اجرا می‌شود، ادامه داد: در حوزه کنترل بازار نیز با حمایت ادارات مسئول، از تمامی تولیدکنندگان بومی خواسته شده با حذف واسطه گران و دلالان نسبت به عرضه مستقیم کالا و خدمات به شهروندان اقدام کنند؛ زیرا این اقدام موجب کاهش قیمت بعضی از اقلام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور بر استفاده از اصناف منصف و مسئولیت پذیر در جهت تنظیم بازار نیز تاکید کرد و گفت: به منظور تنظیم بازار به صورت مداوم، براساس نیاز سنجی انجام شده، ایجاد میادین دام و میوه و تره بار در شهرستان راور ضروری به نظر می‌رسد که دراین طرح نیز پیش بینی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

وی تاکید کرد: هر شهروند جهت پاسداری از حریم اقتصادی جامعه و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها می‌تواند با مشاهده هر گونه تخلف صنفی مراتب را از طریق شماره‌های اعلامی اداره صنعت، معدن وتجارت اطلاع دهند و تا حصول نتیجه نیز می‌توانند پیگیری کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور تاکید کرد: اداره صمت موظف است تا با ارائه شماره ثابت در ساعات اداری و یک شماره به عنوان شماره بازرس کشیک جهت اعلام گزارش تخلفات صنفی، به شهروندان اطلاع رسانی‌های لازم را انجام دهد.

فرح بخش از تولید کنندگان بومی دام و طیور و... نیز خواست در راستای اجرای مصوبات این طرح با حذف واسطه و دلال و همکاری ادارات مسئول و بازارچه شهرداری محصولات خود را با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسانند.

وی در پایان عنوان کرد: در این طرح از کسبه منصف، مشتری مدار، خوش برخورد، منظم و قانونمند در تمامی رسانه‌های شهرستان تقدیر و با اهدای لوح تقدیر از آن‌ها قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/ برچسب ها: نظارت بر بازار احتکار گران فروشی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نظارت بر بازار احتکار گران فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان به همراه فرماندار راور از محورها و راه‌های این شهرستان بازدید کرد و گفت: براثر سیل اخیر مشکلاتی در حوزه راه ایجاد شده است که با اعزام ماشین آلات و پیمانکاران، رفع خرابی‌های سیل سرعت می‌گیرد.

علی عبدالهی، با اشاره به تخریب بخشی از پل ورودی شهر راور بر اثر سیلاب افزود: ساخت و افزایش دهانه پل ورودی شهر راور در دستور کار قرارمی گیرد تا به زودی انجام شود.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان افزود: باید از زحمات شبانه روزی راهداری شهرستان راور و مدیریت صحیح بحران که با توجه به حجم سنگین خرابی‌ها و بارش‌های شدید، بازگشایی کلیه محورها را در کمترین زمان انجام دادند تشکر ویژه کرد.

کد خبر 6089019

دیگر خبرها

  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور