Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@02:04:08 GMT

مسابقه پرش ارتفاع روی چمن آزادی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۵۷۳۴

در مصاف پرسپولیس و سپاهان که به ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران شهرت پیدا کرده، شاهد نبردهای هوایی زیادی میان بازیکنان دو تیم بودیم.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از اینکه اشکان خورشیدی در سوت خود به نشانه آغاز دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان بدمد، کارشناسان فوتبالی با توجه به شرایط دو تیم در جدول رده بندی و تاکتیکی که مربیان دو تیم بر آن تاکید دارند، انتظار یک نبرد تماشایی روی زمین را از بازیکنان دو تیم داشتیم ولی در طول 90 دقیقه این مسابقه شاهد یک مسابقه فیزیکی بودیم و تجمع پرسپولیسی ها در بخش میانی که مهاجمی در ترکیب خودشان نمی دیدند، بر شدت این موضوع افزوده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترکیب دفاعی پرسپولیس پرسپولیس سبب شده تا محرم نویدکیا همانطور که در مصاحبه خود پس از بازی به آن اشاره کرد، تیمش را با احتیاط بیشتری روانه میانه کند و نکاتی در مورد پرس شدیدی که پرسپولیسی ها قصد اجرای آن را داشتند به بازیکنانش پیش از آغاز بازی گوشزد کرده بود.  


حضور دو دروازه بان بلندقامت به علاوه بازیکنانی نظیر گولسیانی، کنعانی زادگان، شایان مصلح، استنلی کی روش، سیدجلال حسینی و سایر بازیکنانی که شاید قامتشان به اندازه بازیکنانی که نام بردیم، نمی رسید، ولی تلاش می کردند، در دوئل های نفر به نفر نسبت به حریف کم نیاورند، سبب شده بود تا نبرد پرسپولیس و سپاهان پر باشد از نبردهای هوایی؛ و هر کدام از بازیکنان دو تیم سعی داشتند تبحر خودشان را در پرش با بازیکن مستقیم و در مجموع تیم حریف ثابت کنند.

 

 

 

 

 

فولادمبارکه سپاهان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان پرسپولیس تهران دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس دیروز (جمعه) در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک رفت و پس از تساوی ۴-۴ در وقت اضافه، در ضربات پنالتی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. وحید امیری یکی از بازیکان پرسپولیس بود که در این بازی پنالتی خود را از دست داد و پس از بازی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از هواداران عذرخواهی کرد.

سروش رفیعی و مرتضی پورعلی‌گنجی، ۲ بازیکن تیم پرسپولیس با انتشار نظراتی زیر پست عذرخواهی امیری، به او دلداری دادند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900090

دیگر خبرها

  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک