Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی دراین‌باره گفت: مدتی قبل در پی مراجعه نماینده شهرداری تهران به پلیس فتا و ارائه شکایتی مبنی بر کپی و جعل کارت بلیت‌های یکساله و نامحدود مترو و اتوبوس رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس فتا در انجام تحقیقات خود متوجه فعالیت باندی چهارنفره در این خصوص شدند، گفت: اعضای این باند اقدام به کپی و فروش کارت بلیت های یکساله مترو واتوبوس در تهران کرده بودند که با اقدامات انجام شده هویت اعضای این باند مورد شناسایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ گودرزی با اشاره به اخذ مجوز از مقام قضایی گفت: با اخذ مجوز و شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران در چهار عملیات جداگانه، چهار عضو این باند را در نقاط مختلف شهر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از آنان بیش از 200 عدد کارت متروی جعلی و یک دستگاه اسکیمر برای جعل کارت کشف و ضبط شد.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه این افراد با سوءاستفاده از تخصص خود در زمینه نرم افزار دست به این اقدام زده بودند، گفت: متهمان دستگیر شده اعتراف کردند که با جعل و کپی این کارت ها اقدام به فروش آن ها در نزدیکی ایستگاه های مترو کرده و در ازای هر کدام مقادیر قابل توجهی دریافت کرده‌اند.

به گفته این مقام انتظامی، برای متهمان دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پلیس فتا جعل کارت اسکیمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدجواد میردوستی اظهار کرد: درپی مفقودی دختر بچه چهارساله کلاله‌ای کار جست وجو در دستور کار پلیس و دستگاه قضا قرار گرفت که تا کنون توانستیم چهار نفر را به عنوان متهم اصلی دستگیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از متهمان پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد، افزود: سه متهم دیگر این پرونده فعلاً در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله‌ای گفت: بعضی از افراد بازداشتی جز افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی یادآور شد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.

یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از ۵ روز جست و جو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کد خبر 6096528

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها