Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس یکی از هیات های استانی مدعی است از او خواسته شده کیومرث هاشمی را برای حضور در انتخابات تایید کند 

به گزارش طرفداری، در حالی که به روزهای پایانی ثبت نام برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال نزدیک می شویم چهره نفرات مورد نظر نمایان می شود. نفراتی همچون علی کریمی و شهاب عزیزی خادم که در روزهای اخیر حضور خود در این انتخابات را قطعی کردند و مدیرانی همچون سعید آذری و مصطفی آجورلو نیز در روزهای آینده نام خود  را به ثبت می رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین البته همیشه ممکن است اتفاقاتی بیفتد که روال کار را به گونه ای دیگر تغییر دهد. اتفاقی مانند ادعای یکی از روسای هیات فوتبال استان ها که گفته است طی تماسی از او خواسته شده تا فرم تایید خود را به کیومرث هاشمی اختصاص بدهد! اتفاقی که تاکنون خبری از آن به صورت رسمی به بیرون درز نکرده است و در صورتی که ادعای مورد نظر، صحت داشته باشد از همین حالا باید نام کیومرث هاشمی را در رده یکی از نفرات اصلی این انتخابات قرار دهیم.

پیش از این درباره هاشمی و حضور او در فدراسیون شنیده بودیم که وزارت ورزش نام او را به عنوان یکی از نامزدهای مورد نظر خود در لیست قرار داده است اما هاشمی تاکنون این درخواست را نپذیرفته تا به عنوان مدیر منتخب وزارت خانه در رای گیری حضور پیدا کند.

گمانه زنی ها درباره حضور و یا عدم حضور نام مورد نظر وقتی جالب می شود که بدانیم پیش از این سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش به کیومرث هاشمی پیشنهاد داده شده بود که او قبول نکرد و به همین دلیل باید پذیرفت در صورت صحت ادعای مورد نظر، احتمالا کسانی از داخل فدراسیون فوتبال دنبال وارد کردن کیومرث هاشمی به رقابت انتخاباتی هستند. 

علاوه بر رئیس هیاتی که مدعی است یکی از مدیران ارشد فدراسیون از او خواسته فرم تاییدش را به کیومرث هاشمی بدهد، برخی نزدیکان رئیس سابق کمیته ملی المپیک ادعا می کنند کیومث هاشمی تصمیم خود را گرفته در انتخابات شرکت کند. هاشمی برای ثبت نام رسمی نیاز به تاییدیه پنج عضو مجمع دارد. 

هر یک از اعضای مجمع فقط می تواند یک نفر را برای حضور در انتخابات ریاست تایید کند. اگر فردی فرم تایید خود را به کیومرث هاشمی بدهد، نمی تواند برای ریاست گزینه پیشنهادی دیگری داشته باشد. کیومرث هاشمی پس از تهیه پنج فرم تایید در انتخابات نام نویسی می کند. 

با ورود این چهره شناخته شده، معادلات رقابت در انتخابات تغییر خواهد کرد.

اخبار داغ 

دو نماینده مجلس می خواستند درآمد استقلال و پرسپولیس را به حساب تلویزیون بریزند! محمد حسین زاهدی فر، محتمل ترین گزینه برای قضاوت دربی یک زن با قاضی منصوری همراه بود؛ این زن کیست؟ بهترین گلزنان قرن 21 پیش بازی میلان - یوونتوس؛ بزنگاه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کیومرث هاشمی فرم تایید مورد نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۵۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر سه شنبه در این آیین گفت: جامعه فرهنگی و دانش آموزی استان در برگزاری ۲ اجلاسیه در شهرستان گچساران و کهگیلویه حضور معنوی خوبی داشتند.

جواد هاشمی مهر افزود: حضور پرشور مردم و جامعه فرهنگی در آیین‌های ملی و مذهبی نشان از پایبندی آنها به آرمان‌های والای شهدا دارد.

هاشمی مهر تصریح کرد: همه ما باید مدیون جامعه فرهنگی باشیم زیرا نقش معلم در جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی بیان داشت: معلم بستر رشد و توسعه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف را فراهم می‌کند و این نقش مهم را باید همه مسوولان قدر بدانند.

کد خبر 6093014

دیگر خبرها

  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد