Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رئیس کل دادگستری استان خوزستان امروز در جلسه بررسی وضعیت بازار از نظر مایحتاج ضروری اظهار کرد: دستگاه قضایی استان با جدیت و مستمر پیگیر رفع و حل مشکلات و موانع تامین و توزیع مایحتاج مردم است و همکاری لازم را با دستگاه‌های متولی در رفع این مشکلات خواهد داشت.

وی با اشاره به رسیدگی به پرونده اصناف متخلف در زمینه توزیع کالا و مواد غذایی در استان افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم متاسفانه اخیراً در تامین و توزیع کالا‌های اساسی و مایحتاج ضروری مردم اختلالی بوجود آمده و به قشر متوسط و ضعیف مردم فشار آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: دستگاه قضایی خوزستان جهت تحقق حقوق عامه با جدیت و مستمر پیگیر رفع و حل مشکلات و موانع تامین و توزیع مایحتاج ضروری مردم است و باید تدابیر و راهکار‌های مناسبی برای رفع موانع تامین و توزیع مایحتاج ضروری مردم در اسرع وقت صورت بگیرد و دستگاه‌ها وظیفه دارند در این زمینه همکار‌های لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جلسه استفاده از ظرفیت دادگستری استان به منظور اتخاذ تصمیمات و تدابیر لازم برای حل مشکلات تامین کالا‌های اساسی و ضروری مردم می‌باشد و به دنبال راهکار اساسی و مناسبی برای رفع این موانع و مشکلات هستیم.

صادق مرادی تصریح کرد: با افرادی که در این زمینه سهل انگاری یا ترک فعل داشتند بدون مماشات برخورد جدی و قاطعی خواهد شد .

وی با اشاره به  برگزاری جلسات هفتگی برای رسیدگی  به تخلفات  تامین کالاهای اساسی  در استان  گفت: در این جلسات تصمیمات و تدابیر لازم و اثر بخشی در این خصوص گرفته می‌شود تا عملاً این پیگیری‌ها و تصمیمات در سفره مردم نمایان شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مایحتاج موانع دستگاه قضا خوزستان مایحتاج ضروری تامین و توزیع موانع تامین ضروری مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی رئیس دفتر ویژه قوه قضائیه، ارتباط بین دستگاه قضائی با مردم را مهم دانستند و اظهار کردند: حضور مسئولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

معظم له افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

وی پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضائیه ارتباط ندارد را مهم دانستند و تصریح کردند: مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

منبع:خبر حوزه

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن