Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در نشست تقدیر از تولیدکنندگان محتوای فرهنگی و هنری در زمینه دفاع مقدس استان ، ضمن بیان اینکه دو اثر از هنرمندان استان به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس راه یافته است، تاکید کرد: دیپلم افتخار فیلم سوم در بخش فیلم داستانی در این رویداد هنری به «تمام مریم‌ها» از استان سمنان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این فیلم کوتاه را «محمدجلیل اسکندر زاده» کارگردانی کرده است، تاکید کرد: فیلم مستند «نامه‌ای از دمشق» به کارگردانی «مهدی ابراهیم خانی» دومین اثر برگزیده جشنواره بود توانست فیلم برتر جشنواره شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه نامه‌ای از دمشق درباره زندگی شهید مدافع حرم «عباس دانشگر» است که به عنوان فیلم برتر جشنواره معرفی و «فاطمه دانشگر» همسر شهید عباس دانشگر هدیه ویژه «حاج قاسم سلیمانی» را دریافت کرد تا کارنامه استان سمنان در این جشنواره درخشان شود.

سرهنگ سلامی در ادامه این نشست از ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت به عنوان هدف اصلی جشنواره فیلم کوتاه رسام یاد کرد و گفت: این جشنواره از این بابت دارای اهمیت است که زبان هنر، زبان همه نسل‌ها و عصرها است و لذا بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم درخشان آسمان ایثار و شهادت محسوب می‌شود.

او ترویج آرمان‌های متعالی را در جوامع انسانی و نهادینه کردن انتقال فرهنگ دفاع مقدس را محورهای این جشنواره و رویداد فرهنگی دانست و تصریح کرد: باید بتوانیم از هنر برای تبیین جایگاه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استفاده کنیم تا در کنار تبیین افتخار دفاع مقدس بتوانیم فرهنگ ایثار را هم به نسل‌های امروز جامعه منتقل کنیم.

انتهای پیام  / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حفظ آثار جشنواره استان سمنان فیلم کوتاه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مسئول جشنواره بومی محلی روستای شورجستان آباده گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی مردم با آداب و رسوم و تقویت روحیه کار آفرینی و همدلی بین جوانان روستا است.

یوسفی افزود: قالی و قالیچه غذا‌های محلی، انواع صنایع دستی، ادوات کشاورزی و پخت نان محلی از جمله محصولات ۴۰ غرفه این نمایشگاه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت