Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@22:56:46 GMT

شهادت مرزبان مجاهد هنگ مرزی بانه

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۸۲۶۴

شهادت مرزبان مجاهد هنگ مرزی بانه

ایسنا/کردستان استواریکم "سید سجاد مصطفوی" مرزبان مجاهد هنگ مرزی بانه حین کنترل نوار مرز و پشتیبانی از یگان های رزمی مستقر در مرز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

استواریکم "سید سجاد مصطفوی" در راستای انجام ماموریت مرزی در حین کنترل و پایش نوار مرز و پشتیبانی از یگان های رزمی مستقر در مرز به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مرزبانی کردستان، سردار "علیرضا مرزبانی" فرمانده مرزبانی استان کردستان در پیامی شهادت این شهید والامقام را به خانواده و همرزمان وی تبریک و تسلیت گفت.

گفتنی است؛ استواریکم "سید سجاد مصطفوی" اهل استان آذربایجان شرقی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی سردار استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حاجی رضایی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در عملیات نخست پیرو اعلام اضطرار شناور تانکر «آیمو» به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی خارگ مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی به موقعیت اعزام شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: شناور ناجی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد بیمار به سمت پایگاهش بازگشت و فرد یاد شده را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

حاجی رضایی ادامه داد: در دومین عملیات امدادرسانی نیز پس از اعلام اضطرار به مرکز جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر مصدومیت یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۲۳ به موقعیت اعزام شد.

وی اظهار کرد: شناور ناجی پس از تحویل گرفتن فرد مصدوم وی را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

کد خبر 6092615

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد