Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری چهارشنبه شب به وقت تهران از بازرسی دو ساختمان کنگره آمریکا در شهر واشنگتن به دلیل تهدید به بمبگذاری خبر دادند.

در حالیکه هوداران «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با نیرو‌های امنیتی در اطراف ساختمان کنگره آمریکا زد و خورد می‌کنند و هوداران ترامپ سعی در عبور از لایه‌های امنیتی برای ورود به ساختمان کنگره دارند، منابع خبری گزارش دادند که پلیس مستقر در ساختمان گنگره بعد از دریافت تهدید به بمبگذاری در دو ساختمان در کنگره آمریکا در حال تخلیه و بازرسی آن مکان‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رسانه‌های آمریکا همچنین از دستگیری چندین نفر از حامیان دونالد ترامپ که برای اعتراض به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری در واشنگتن به خیابان آمده‌اند خبر داده‌اند. وبگاه شبکه خبری «سی‌ان‌ان» نوشته صد‌ها نفر از نیرو‌های پلیس در سراسر واشنگتن، همزمان با حضور طرفداران ترامپ در خیابان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

این رسانه نوشته تا ساعت ۱۰:۰۰ صبح به وقت محلی هزاران نفر در نزدیکی بنای یادبو واشنگتن تجمع کرده‌اند. پلیس در اطراف این منطقه تابلو‌هایی نصب کرده که در آن به حاضران در این تجمع هشدار داده شده حمل سلاح غیرقانونی است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بمب گذاری ساختمان کنگره آمریکا دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، رسانه‌های برزیلی اعلام کردند که پلیس نظامی برزیل پس از دریافت گزارش‌هایی درباره درباره بمب‌گذاری در مقرهای دیپلماتیک، عملیات جستجو و کشف را در سفارت روسیه در برازیلیا (پایتخت برزیل) آغاز کرد.

رسانه‌های برزیل بدون اشاره به جزییات بیشتر افزودند که نیروی پلیس ناحیه فدرال برزیل در حال انجام عملیات جستجو و کشف وسیله انفجاری در محوطه بیرونی ساختمان سفارت روسیه است.

کد خبر 6089454

دیگر خبرها

  • حمله پلیس آمریکا به یک استاد دانشگاه واشنگتن (فیلم)
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا | بازداشت۳۳دانشجو
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا/ بازداشت۳۳دانشجو
  • روسیه واشنگتن را به کاهش سطح روابط تهدید کرد