Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاتل سریالی 81 ساله ای که در ارتباط با قتل 4 نفر توسط پلیس روسیه دستگیر شده بود در زندان بر اثر کرونا جان سپرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زن 81 ساله که در جریان قتل 4 نفر دستگیر شده بود هنگامی که دوران محکومیتش را در زندان می گذراند به کرونا مبتلا شد و روز گذشته پس از یک دوره بیماری جان داد.

ماجرای قتل های سریالی این زن زمانی لو رفت که همسایه ها از ناپدید شدن ناگهانی گربه های محله ترسیدند و خواستار رسیدگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این شکایت ، پلیس به خانه زنی رسید که چاقو و اره های خونی در خانه اش پنهان کرده و در یخچالش روده انسان داشت.

گزارش های موجود نشان می دهد که متهم قاتل سریالی بود که علاوه بر گربه های محله 4 انسان را نیز کشته و با گوشت آن ها غذا درست می کرد .

قتل های سریالی توسط زن قوی

وی پس از دستگیری اعتراف کرد که پس از مرگ شوهرش در سال 2005 دست به این جنایات زد و تاکنون 4 نفر را به قتل رسانده و گوشتشان را خورده که یکی از آن ها دختری 8 ساله بود که به خاطر سر و صدا و بازیگوشی زیادش با یک بستنی او را به خانه اش کشاند و کشت و دومین قربانی وی سرایداری 53 ساله ای بود که اجاره اتاقش را در روستا پرداخت نمی کرد.

افراد محلی که با وی همسایه بودند به ماموران پلیس گفتند که او سال ها به کارگری مشغول بود و از لحاظ جسمی زنی قوی بوده و اغلب همه جا با خود تبر حمل می کرده است اما نمی دانستند که وی قاتل سریالی خطرناک است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قاتل سریالی کرونا قتل اخبار حوادث قتل جنایت قتل سریالی کرونا کروناویروس کرونا در جهان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا خودکشی حوادث تهران اخبار تهران ایران عکس کرونا قیمت ویدئو قتل بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز، امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل گوسفند زنده، ران گوسفندی، سردست گوسفندی، دنبه گوسفندی، قلوه گوسفندی، شقه گوسفندی، پرده گوسفندی، چرخ کرده گوسفندی بدون چربی و فیله گوسفندی اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت قرمز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • گربۀ محله مهم است
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳